خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی - آنا

دانستنی‌های غذا قبل از پرواز

یکشنبه 29 اسفند 1395 - 09:09
غذا

دانستن اینکه قبل یا درطول پرواز چه چیزی بخورید می تواند نتایج متفاوتی برایتان داشته باشد.

گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از توریسم آنلاین، کارشناسان تغذیه برای داشتن پروازی راحت و بدون مشکل پیشنهادهایی دارند.

مسافت کوتاه -1 تا 3 ساعت

خوردن یک وعده غذایی غنی از پروتئین مانند املت 3 تخم مرغی قبل از پرواز به تثبیت قندخون شما کمک می کند.

همچنین استفاده از میوه های تازه ،آجیل ،چای گیاهی نیز پیشنهاد می شود.

مسافت متوسط-3 تا 5 ساعت

یک اسموتی شیر نارگیل یا دیگر سبزیجات و میوه ها بدنتان را هیدراته نگه می دارد.از مصرف سدیم زیاد خودداری کنید.موز و آواکادو قبل از پرواز نیز پیشنهاد می شود.

مسافت طولانی-بیش از 5 ساعت

قبل از پروازهای طولانی حتما مواد غذایی تازه مصرف کنید.ماست ،پرتقال و سبزیجات رنگ روشن برای افزایش ویتامین C پیشنهاد می شود.

در آخر از خوردن غذاهای پر نمک ،پر شکر و تند پرهیز کنید.چنانچه غذای هواپیما برایتان مناسب نیست سالاد مناسبی با خود همراه داشته باشید

کد خبر: 205258
1 0
کلمات کلیدی:
نظرات (0 عدد)
  1. 1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. 2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
  3. 3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.