دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1394 - 11:11
حجت الاسلام جمالزاده عنوان کرد

بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و اجرایی بانوان با راه‌اندازی شورای راهبردی زنان در واحد‌های دانشگاهی

نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد با راه اندازی شورای راهبردی زنان در واحد‌های مختلف این دانشگاه از ظرفیت‌های علمی و اجرایی بانوان به نحو شایسته بهره ببرد.
کد خبر : 20080

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام دکتر عبدالرضا جمالزاده در نشست شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جایگاه ویژه زنان در سطوح مختلف جامعه اظهار کرد: زنان به عنوان نیمی از جامعه از ظرفیت بالایی در بخش‌های مختلف بهره‌مند هستند.


نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر افزود: زنان به عنوان محور اصلی کانون‌های گرم خانواده می‌توانند اثر گذاری بالایی در خانواده و جامعه داشته باشند. یکی از برنامه‌هایی که باید مد نظر داشته باشیم استفاده از بانوان در سطوح بالای مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی با توجه به اینکه راه اندازی شورای راهبردی زنان فرهیخته در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند راهگشای حضور موثر‌تر بانوان در دانشگاه باشد ابراز کرد: با توجه به احساس نیازی که به راه اندازی این شورا در دانشگاه‌ها وجود دارد باید همه مسئولان نقش خود را هر چه پر رنگ‌تر ایفا کنند.



نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاداسلامی در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برای فعال کردن و رسیدن هر چه سریع‌تر به اهداف شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد باید جلساتی که در این جلسات برگزار می‌شود با کیفیت هر چه بیشتر تداوم یابد.


جمالزاده بیان کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی از توانمندی های اساتید، کارکنان و دانشجویان خانم دانشگاه آزاد اسلامی در اولین گام باید تدوین و راه اندازی شود تا در مراحل بعدی بتوان از حضور بانوان در شورای راهبردی زنان فرهیخته هر چه بیشتر استفاده کرد.


نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر افزود: تصویب بودجه مجزا برای شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد نیز در حال پیگیری است و با انجام این کار و تعیین دبیر برای شورای زنان در هر واحد دانشگاهی می‌توان نسبت به عملیاتی کردن اهداف شورا هر چه بیشتر امید داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته