دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1394 - 16:04

آمادگی واحد بوشهر برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با رقابت بیش از 9 هزار داوطلب

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر همزمان با سایر استان ها در 6 نوبت صبح و عصر روز های پنج شنبه، جمعه و شنبه 7 الی 9 در مجتمع آموزشی عالیشهر واحد بوشهر برگزار می شود.
کد خبر : 19907

دکتر فاضل امیری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان این خبر به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت:تعداد 9671 نفر در این آزمون به رقابت خواهند پرداخت که مقدمات برگزاری این آزمون با تلاش و برنامه ریزی های دقیق فراهم شده است.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر خاطرنشان کرد: داوطلبان گرامی می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه مورخ 4 لغایت 6 خرداد جاریبا مراجعه به سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس اینترنتی www.azmoon.org اقدام نمایند.


امیری تصریح کرد: داوطلبان در فرصت اعلام شده نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند و در صورت داشتن نقص در مشخصات خود می توانند روزهای چهارم تا پنجم مرداد ماه و یا قبل از برگزاری آزمون به باجه رفع نقص واقع در دانشکده فنی مهندسی (ساختمان شماره 2) واحد بوشهر طبقه همکف مراجعه کنند.


وی خاطرنشان کرد : واحد بوشهر بعنوان تنها ترین حوزه امتحانی در استان میزبان 9671 داوطلب خواهد بود و با هماهنگی های بعمل آمده تمهیدات لازم جهت اسکان و پذیرایی و فراهم نمودن شرایط رفاهی برای این عزیزان در مسجد حضرت علی اکبر (ع) واحد بوشهر در نظر گرفته شده تا داوطلبین بدون دغدغه فکری در جلسه آزمون حضور یابند.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد بوشهر تعداد حوزه های فرعی برگزاری آزمون را 7 سالن شهید چمران ، سالن شهید بهشتی و سالن های شماره 1 تا 5 مجتمع ورزشی امیرالمؤمنین (ع) واحد بوشهر برشمرد گفت: از زحمات شبانه روزی تمامی کارکنان واحد در آماده سازی حوزه های آزمون تشکر و قدردانی می کنیم و دست تک تک این عزیزان را به گرمی می فشاریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته