دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1394 - 11:21
کریم باوی:

پول و رابطه، فوتبال ایران را نابود کرده/ سونامی دوپینگ در راه است

کریم باوی گفت:استعدادهای زیادی در ایران هستند که به دلیل نداشتن پول و رابطه نتوانستند در سطح اول فوتبال کشورمان حضور پیدا کنند.
کد خبر : 18732

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزلری آنا، نبود بازیکن پدیده در فوتبال کشورمان، بهانه ای شد تا نظر کریم باوی را در این باره جویا شویم. وی که یکی از سرزن ترین مهاجمان تاریخ فوتبال کشورمان محسوب می شود، معتقد است فدراسیون فوتبال مقصر اصلی تمام ناکامی های فوتبال کشورمان است.


باوی درباره عملکرد فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «متاسفانه در فدراسیون فوتبال افرادی حضور دارند که هیچ اقتداری ندارند. ضمن اینکه در هر جایی که پول باشد فساد نیز وجود دارد.»


وی در پاسخ به سوال آنا مبنی بر اینکه چرا در لیگ چهاردهم بازیکن جوان و پدیده به ندرت یافت شد؟ اظهار داشت: «حضور اکثر بازیکنان جوان در باشگاه ها به وسیله رابطه و پول بوده است. پس چگونه انتظار دارید که این بازیکنان کیفیت خوبی داشته باشند. فساد در فوتبال به قدری رخنه کرده که هیچ کس سر جای خودش نیست. من فقط دلم برای استعدادهایی می سوزد که به دلیل نداشتن پول، نمی توانند پیشرفت کنند.»


مهاجم پیشین پرسپولیس افزود: «علی پروین را به انجام فوتبال سنتی متهم می کردند، اما ببینید وی چه بازیکنان بزرگی را با همین شیوه سنتی تحویل فوتبال ایران داد. بعضی از آقایان می گویند که دوره فوتبال سنتی تمام شده، پس چرا با شیوه های مدرنشان نمی توانند استعدادیابی کنند؟»


باوی با اشاره به شیوع دوپینگ در فوتبال ایران گفت: «استفاده از قرص و آمپول به قدری در فوتبال ایران شیوع پیدا کرده که در آینده ای نزدیک به یک سونامی خطرناک تبدیل خواهد شد. استفاده از این داروها عواقب خیلی خطرناکی خواهد داشت. از مسئولان ورزش می خواهم که فکری به حال این قضیه کنند.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته