دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 ارديبهشت 1394 - 13:16

ابن قاسم: از تمدید قرارداد اسکوچیچ بی‌خبرم/ نمی‌دانم قاضی کجاست

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در خصوص توافق دراگان اسکوچیچ با مسئولان باشگاه کاملا بی‌اطلاع‌ام.
کد خبر : 16389

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، حسین ابن قاسم بابیان این مطلب گفت: «از مذاکراتی که باشگاه با اسکوچیچ انجام داده بی اطلاعم. اصلا نمی دانم که او قرار دادش را با فولاد تمدید کرده یا خیر. بحث هایی هم که در ارتباط با پیوستنش به استقلال شده را زیاد جدی نمی گیرم چون برای خود ما هم مشخص نیست که در پایان فصل چه اتفاقی می افتد. در حال حاضر هم تمام تمرکز تیم ما به بازی امروز لیگ قهرمانان آسیا و دو بازی پایانی لیگ برتر است.»


وی ادامه داد: «فولاد امروز باید نتیجه بازی را از آن خود کند. کسب این 3 امتیاز ب سهمیه ای که AFC به فوتبال ما اختصاص می دهد خیلی تاثیر گذار است. بعد از انجام این 3 بازی با اسکوچیچ وارد مذاکره می شویم تا وضعیت سرمربی تیممان برای فصل آینده مشخص شود.»


سرپرست تیم فوتبال فولاد درادامه گفت:«شاید مدیران باشگاه با دراگان صحبتی انجام داده باشند اما مجموعه تیم از این مذاکرات بی اطلاع است.به اعتقاد من باشگاه فولاد فرصت خوبی است برای کسانی که می خواهند توانایی‌هایشان را نشان دهند.در حقیقت فولاد ویترین خوبی است برای دیده شدن. پس با این حساب و امکاناتی که داریم زیاد نگران آدم ها نیستیم. کدام باشگاه 5 تا زمین تمرینی، مجموعه بدنسازی ، استخر و کلینیک پزشکی دارد. فولاد به معنای واقعی باشگاه است. به همین دلیل اگر کسی می خواهد در آرامش کار کند و عاشق پیشرفت است باید تیم ما را انتخاب کند.»


ابن قاسم در خصوص وضعیت قاضی گفت: «کادر فنی که او را کنار گذاشته است. ما هم از او کاملا بی اطلاعیم و نمی دانیم که اصلا او کجا هست. بعد از این چند بازی باید به وضعیت او رسیدگی کنیم.»



انتهای پیام/

برچسب ها: دراگان اسکوچیچ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته