دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

مهدی هاشمی‌نسب: شانس برد سرخابی‌ها برابر است/ شاید کسی گل بزند که کسی انتظارش را ندارد/ غیرفوتبالی‌ها حرف از تبانی در دربی می‌زنند

مدافع پیشین سرخابی‌ها گفت: آنهایی که فوتبال را می‌فهمند، به خوبی می‌دانند که دربی تبانی ندارد و هیچ توصیه‌ای به بازیکنان نمی‌شود.
کد خبر : 158083

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مهدی هاشمی‌نسب این روزها سرپرست تیم سیاه‌جامگان است. او سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس و استقلال را دارد و جالب اینکه موفق شده در دربی به هر دو تیم گل بزند.


وی درباره جدال هشتاد‌وچهارم سرخابی‌ها گفت: «به طور حتم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. هر دو تیم در شرایط بسیار خوبی هستند و در این بازی به‌دنبال سه امتیاز خواهند بود. پیروزی‌های دو تیم در بازی‌های اخیر گویای این است که هیچ‌کدام از تیم‌ها پا پس نمی‌گذارند و بازیکنان دو تیم حداکثر تلاش خود را می‌کنند تا برنده از زمین خارج شوند.»


هاشمی‌نسب درخصوص اینکه شانس کدام تیم برای پیروزی در دربی 84 بیشتر است، اظهار داشت: «هر دو تیم به یک اندازه شانس دارند. هم استقلال و هم پرسپولیس این فرصت را دارند که دربی را ببرند و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که شانس کدام‌یک بیشتر است.»


مدافع سابق استقلال و پرسپولیس درباره اینکه شام خوردن بازیکنان استقلال و پرسپولیس شایعه تبانی را ایجاد کرده و بسیاری می‌گویند این بازی مساوی می‌شود، تصریح کرد:‌«این جور حرف‌ها برای کسانی است که فوتبالی نیستند. آنهایی که فوتبال را می‌فهمند، به خوبی می‌دانند که دربی تبانی ندارد و هیچ توصیه‌ای به بازیکنان نمی‌شود. آنها درون زمین تلاش می‌کنند تا به پیروزی برسند و مساوی زمانی رخ می دهد که تیم‌ها به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده نمی‌کنند. بارها شده که در تساوی استقلال و پرسپولیس تیمی که شایسته برنده شدن بوده به حقش نرسیده است.»


وی در مورد بازیکنان تاثیرگذار استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: «پرسپولیس یک تیم کامل است که در تمامی نقاط زمین بازیکن تاثیرگذار دارد، اما نباید فراموش کنیم که پرسپولیس 11 بازیکن اصلی دارد که غیبت هر یک از آنان می تواند برای تیم برانکو مشکل ساز شود. استقلال هم در بازی‌های اخیرش پیروز بود و به‌خصوص بردی که برابر السد به دست آورد شرایط روحی و روانی این تیم را فوق‌العاده کرده است. الان نمی‌توان گفت استقلال فقط در یک نقطه از زمین قدرتمند است.»


او درباره گلزنان احتمالی دربی 84 گفت: «به طور حتم بازیکنانی که به دروازه نزدیک‌تر هستند از این شانس برخوردارند که برای تیم‌شان گل بزنند. بیشتر مهاجمان برای گلزنی شانس دارند ولی پیش آمده که در ضربات ایستگاهی دروازه تیم حریف را باز کرده‌اند. بنابراین این احتمال وجود دارد که گلزن دربی ناشناخته باشد و برای همین کسانی گلزنان بازی شوند که کمتر کسی انتظارش را دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته