دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعتراف تلخ ستاره بوسنیایی رم

ستاره بوسنیایی رم گفت: در ایتالیا فقط از شما انتقاد نمی‌کنند،‌ بلکه توهین هم می‌کنند که این بسیار آزار دهنده است.
کد خبر : 154231

به گزارش گروه ورزشی آنا از میدیاست، ادین ژکو سه لیگ معتبر بوندسلیگا، رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و رقابت‌های سری A را تجربه کرده است.


این بازیکن 30 ساله و سرشناس بوسنیایی الان در رم بازی می‌کند. او از تفاوت سری A و لیگ برتر انگلیس سخن به میان آورد و از روزهای سخت خود در جالوروسی گفت‌.


ژکو گفت‌: «بازی کردن در رقابت‌های سری A بسیار سخت است. در انگلیس انتقادها از بازیکنان منصفانه است و وقتی بعد از یک بازی بد از شما انتقاد می‌شود به راحتی آن را قبول می‌کنی اما در رم اصلا این‌گونه نیست. در این جا فقط از شما انتقاد نمی‌کنند،‌ بلکه توهین هم می‌کنند و این بسیار آزار دهنده است.»


او ادامه‌ داد: «هواداران رم منتظر لغزش من هستند تا اهانت‌های خود را شروع کنند. به چنین چیزهای عادت کرده‌ام. در رم وقتی سه فرصت را از دست می‌دهی شاید احساس راحتی کنید ولی وقتی چهار فرصت از دست می‌رود دیگر باید منتظر اهانت کردن بود. به چنین چیزهایی عادت کرده‌ام.»


ستاره سابق سیتی در پایان سخنان خود گفت‌: «من آنچه را که دیده‌ام بیان می‌کنم. گاهی اوقات احساس می‌کنم که هواداران رم منتظر هستند تا من یک فرصت را از دست بدهم و شروع به اهانت کردن و انتقاد کنند.»


رم در فصل جاری رقابت‌های سری A عملکرد خوبی از خود نشان داده و با 47 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد و با یوونتوس صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف دارد. البته یووه یک دیدار عقب افتاده دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: ادین ژکو فوتبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته