دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

حمید درخشان: نمی‌خواهم در مورد استعفای 15 بازیکن تیم ملی صحبت کنم/ مرحوم دهداری بسیار منضبط و با مقررات بود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در تیم ملی با مرحوم دهداری کار کردم او یک انسان بسیار منضبط و با مقررات بود که نظم و انضباط در تیم برای او از همه چیز مهم‌تر بود.
کد خبر : 136716

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در آغاز هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا در شهرقدس به مصاف پیکان می‌رود و این تیم برای حفظ جایگاه خودش در صدر جدول باید از سد تیم آماده پیکان بگذرد.


حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی فردا پرسپولیس مقابل پیکان گفت: «پرسپولیس در تعطیلات لیگ تمرینات و اردوی خوبی را پشت سر گذاشت و در حال حاضر شرایط خوبی را سپری می‌کند. پیکان هم تیم آماده‌ای است که در این فصل نتایج خوبی کسب کرد و به طور حتم در بازی فردا می‌تواند حریف سختی برای پرسپولیس باشد.»


وی در خصوص غیبت چند بازیکن اصلی پرسپولیس مقابل پیکان بیان کرد: «پرسپولیس در خط دروازه بیرانوند را دراختیار ندارد که غیبت این بازیکن می‌تواند تاثیر زیادی روی روند تیم بگذارد. اما مصدومیت عالیشاه و غیبتش در بازی فردا فرق زیادی برای پرسپولیس نمی‌کند بخاطر اینکه برانکو در این پست بازیکنان حایگزین خوبی در اختیار دارد.»


درخشان در ادامه در خصوص مرحوم پرویز دهداری سرمربی سابق تیم ملی که در تاریخ 3 آذر سال 1371 درگذشت اظهار داشت: «من در تیم ملی با مرحوم دهداری کار کردم او یک انسان بسیار منضبط و با مقررات بود که نظم و انضباط در تیم برای او از همه جیز مهم‌تر بود.»


وی در رابطه با اتفاقات سال 65 که در نهایت باعث استعفای 15 بازیکن تیم ملی در زمان مرحوم دهداری شد گفت: «این موضوع مربوط به گذشته است و در حال حاضر صحبت در این مورد چیزی را عوض نمی‌کند. یک اتفاقاتی افتاد که باعث شد 15 بازیکن تیم ملی استعفا دهند و من هم نمی خواهم زیاد به این موضوع بپردازم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته