دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با توجه به استقبال مخاطبان

نمایش «افسون معبد سوخته» به اجرای فوق‌العاده رسید

نمایش «افسون معبد سوخته» کاری از کیومرث مرادی در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 آبان ماه با اجرای فوق‌العاده به صحنه می‌رود.
کد خبر : 129136

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «افسون معبد سوخته» به کارگردانی کیومرث مرادی با بازی مهدی پاکدل، حمیدرضا آذرنگ و پانته‌آ بهرام با توجه به استقبال مخاطبان در روزهای پنجشنبه و جمعه مصادف با 6 و 7 آبان ماه با دو اجرا در ساعت‌های 20:30 و 22:30 به صحنه می‌رود.


دو نمایش «عاشقانه‌ای برای عباس» به کارگردانی سید علی موسویان و تهیه‌کنندگی محسن زارع اشکذری با بازی: فرزین صابونی، فقیهه سلطانی، علیرضا استادی، سروش طاهری، نادیا فرجی و محمد زوار بی‌ریا ساعت 18 و نمایش «فاووست ++» به کارگردانی میلاد اکبرنژاد و با بازی: کورش سلیمانی، وحید آقاپور، هانیه راد، شراره منصورآبادی، مریم افشار، مسعود میر طاهری، مریم داننده‌فرد و رویا بختیاری ساعت 20 در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی و همچنین نمایش «حکومت‌نظامی» به کارگردانی تینو صالحی با بازی: پژمان جمشیدی، توماج دانش بهزادی، علیرضا مهران، نازنین کریمی و... ساعت 18:30 در سالن استاد سمندریان به صحنه می‌روند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته