دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1395 - 20:31

کمپین شهر من سلام راه اندازی شد/آبادانی‌ها عکس خود را به اشتراک بگذارند

رهبر کمپین مردمی شهر من سلام از ایجاد یک کمپین مردمی برای انعکاس و انتشار تصاویر لحظات امیدوارکننده و شاد زندگی مردم محدوده اروند و خرمشهر خبر داد.
کد خبر : 120698

داریوش معمار، رهبر کمپین مردمی شهر من سلام در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد چگونگی تشکیل این کمپین و اهداف آن اظهار کرد: کمپین مردمی زندگی، امید و شادکامی آبادان، خرمشهر و جزیره مینو با عنوان کمپین شهر من سلام به همت گروهی از جوانان آبادانی و خرمشهری و با حمایت پایگاه خبری و مردمی فیبدوس تشکیل شده است.



مسوول کمپین شهر من سالم گفت: این کمپین از 5 روز پیش در فضای مجازی راه اندازی شده و تا 60 روز دیگر ادامه دارد. پس از اتمام این دوره تصاویر شهروندان از لحظات امیدوار کننده زندگی خود در فضای مجازی به صورت مستند تهیه می‌شود و در کنار آن براساس نظرات مردم ارزیابی و امتیاز بندی شده و در 4 شهر نمایشگاهی از این تصاویر برگزار و به نفرات برتر هدایایی تعلق می‌گیرد.



وی افزود: هدف از راه اندازی این کمپین انعکاس لحظات امیدوار کننده و شاد زندگی مردم محدوده اروند، خرمشهر و جزیره مینو است تا از این طریق امیدواری و سرزندگی را در بین مردم ترویج کنیم همچنین مردم به صورت مشارکت مدنی و شهروندی لحظات امیدوار کننده زندگی پس از جنگ را با همه مردم کشور به اشتراک بگذارند.


معمار ادامه داد: متاسفانه علی رغم گذشت بیش از سی سال از جنگ تحمیلی، هنوز بسیاری از مردم این منطقه درگیر عوارض ناشی از این مساله هستند و موجی از سرخوردگی و فشار در سطح منطقه و ملی بازتاب دارد به طوری که هنوز هم وقتی مردم راجع به مناطق جنوبی کشور صحبت می‌کنند نشان جنگ زدگی این مناطق در گفتار و بیانشان وجود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته