دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رایان گازلینگ در «عمارت تسخیرشده» دل‌تورو

گی‌یرمو دل‌تورو سازنده «هزارتوی پن» و «پسر جهنمی» فیلم خانوادگی فراطبیعی «عمارت تسخیر شده» را برای شرکت دیزنی با بازی رایان گازلینگ در نقش اصلی می سازد.
کد خبر : 11828

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، رایان گازلینگ بازیگر «رانندگی»، «نیمه ماه مارس» و «جوخه گنگسترها» مشغول مذاکره با شرکت دیزنی برای بازی در «عمارت تسخیرشده» (Haunted Mansion) است. «عمارت تسخیرشده» را قرار است گی‌یرمو دل‌تورو سازنده «هزارتوی پن»، «حاشیه پاسیفیک» و مجموعه «پسر جهنمی» کارگردانی و تهیه کند.


به نوشته ورایتی، دیزنی از پنج سال پیش تصمیم تولید فیلم «عمارت تسخیر شده» را داشته و بر اساس صحنه‌های آن، بخشی از پارک تفریحات دیزنی‌لند را ساخته است. دل‌تورو در نمایشگاه Comic-Con سال 2010 از این پروژه پرده برداشت و گفت این فیلم کمدی نخواهد بود. وی در آن زمان اعلام کرد: «اگر بچه‌ها را برای دیدن این فیلم به سالن ببرید، جیغ‌شان در خواهد آمد.» در سال 2003 فیلم دیگری با همین نام که یک کمدی فانتزی خانوادگی به کارگردانی راب مینکف که ادی مورفی بازیگر نقش اصلی آن بود، به روی پرده رفت و در آن زمان حدود 180 میلیون دلار فروش در گیشه داشت.


فیلم‌نامه «عمارت تسخیرشده» را د. و. دی‌ونسنتیس نویسنده فیلم‌نامه High Fidelity نوشته است.


رایان گازلینگ که تاکنون نامزد یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن‌گلوب شده، متولد 1980 در انتاریو کانادا است. وی بازی در سریال‌های تلویزیونی را از 15 سالگی شروع کرد و پس از حضور در چند فیلم سینمایی و تلویزیونی، در سال 2004 با بازی در «دفترچه یادداشت» به شهرت رسید و پس از آن در فیلم‌هایی مانند «لارس و دختر واقعی»، «ولنتاین غم‌انگیز»، «رانندگی»، «نیمه ماه مارس»، «مکانی پشت کاج‌ها»، «جوخه گنگسترها» و «تنها خدا می‌بخشد» بازی کرد. وی همچنین در سال 2014 فیلم فانتزی «رودخانه گمشده» را کارگردانی کرد که چندان موفق نبود و به اکران سینمایی نیز نرسید. گازلینگ این روزها بازی در فیلم «بی‌وزن» ترنس مالیک در کنار کریستین بیل و مایکل فاسبندر و «آدم‌های خوب» همراه با راسل کرو و کیم بیسینگر را به پایان برده و درگیر پروژه «کمبود بزرگ» به کارگردانی آدام مک‌کی است که در آن همراه با برد پیت، کریستین بیل و استیو کارل بازی می‌کند.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته