دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1395 - 11:34
در صحن علنی شورای شهر مطرح شد؛

دنیامالی: به دشمنان قسم خورده اجازه ندهید نظام را متهم به چپاول و دزدی کنند

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با اشاره به حواشی به وجود آمده پیرامون بحث واگذاری املاک شهرداری تهران به برخی از افراد خاص گفت: نباید به دشمنان قسم خورده فرصت دهیم که نظام را متهم به چپاول و دزدی کنند، این گناهی نابخشودنی است.
کد خبر : 116091

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد دنیا مالی در دویست و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه در بحث نظام فنی و اجرایی اقدامات ارزشمندی انجام شده است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند به بحث شورایاری‌ها اشاره و اظهار کرد: از آقای طلایی و ستاد شورایاری‌ها درخواست می‌کنیم زحمت بکشند و گزارش‌های خود را از این پس بر اساس حرمتی خاص ارائه کنند.


وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص حج که روز گذشته اعلام کردند، گفت: خوشحالیم که بوی صحبت‌های امام از فرمایشات ایشان استشمام می‌شود و امیدواریم روزی برسد که اداره حرمین شریفین توسط همه کشورهای اسلامی صورت گیرد و آن طور نباشد که به برخی از حجاج مانند حجاج ایرانی برحرمتی شود و آنها از حج محروم شوند. بی‌حرمتی‌ها سالیانی است که توسط آل سعود انجام می‌شود.


دنیامالی در ادامه به مساله واگذاری املاک شهرداری اشاره کرد و گفت: روز گذشته ریاست قوه قضائیه در این خصوص صحبت‌های شفافی را انجام دادند و این مطالبه مردم و نظام است که بدون هر گونه تنشی این گزارش رو به جلو رود.


رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: نباید به دشمنان قسم خورده نظام فرصت دهیم تا نظام جمهوری اسلامی ایران را متهم به چپاول و دزدی کنند. این موضوع گناهی نابخشودنی است و این شرایط باعث آسیب به نظام می‌شود.


وی با بیان اینکه قسمتی از اطلاعات را شهرداری به هیات بازرسی مستقر در این ارگان ارائه کرده است، گفت:باید در یک سال باقی مانده از شورا سعه صدر بیشتری به خرج دهیم و بهتر یکدیگر را تحمل کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته