دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 15:42

پخش انیمیشن سینمایی «ببر مازندران» از شبکه پویا

به منظور آشنایی با محیط زیست و جانوران بومی کشورمان انیمیشن «ببر مازندران» روی آنتن شبکه پویا می‌رود.
کد خبر : 11201

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا و به نقل از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا، انیمیشن سینمایی «ببر مازندران» به کارگردانی مهران گهربخش بصورت یک فیلم تلویزیونی انیمیشن در مدت ۷۵ دقیقه و با تکنیک سه بعدی کامپیوتری به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده و هم اکنون در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است.


این انیمیشن به گفته کارگردان به منظور آشنا کردن نوجوانان و جوانان با فرهنگ و محیط زیست و جانوران بومی کشورمان ایران و همچنین شناخت خصوصیات اخلاقی نکوهیده در انسان‌ها از قبیل خرافات، تهمت، کینه و نتایج این گونه رفتار‌ها و در ‌‌نهایت ارزش‌های انسانی و تحول آن‌ها در طول داستان است.


گهربخش در مورد این انیمیشن توضیح داد: «داستان انیمیشن «ببر مازندران» داستان منصور، روستایی جوانی که در یک روستای مازندران زندگی می‌کند را به تصویر می‌کشد. او فردی نیکوکار است و در کمک به روستائیان در نگهداری و حفاظت از دام‌های آن‌ها در برابر حمله حیوانات وحشی کوشا است. همسر او بعد از سال‌ها باردار می‌شود ولی در هنگام وضع حمل از دنیا می‌رود. در‌‌ همان سال خشکسالی در روستا، اهالی را زمین‌گیر می‌کند. آن‌ها خشکسالی را به شوم بودن فرزند منصور که باعث مرگ مادرش هم شده می‌دانند. منصور دل آزرده روستا را ترک می‌کند و به جنگل پناه می‌برد. در جنگل با یک ببر روبه‌رو می‌شود و ببر به تصور اینکه منصور بچه‌اش را کشته است، در صدد حمله به منصور و پسرش شهریار است که...»


فیلم سینمایی «ببر مازندارن» روز دوشنبه ۱۷فروردین ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه پویا پخش می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته