دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مرداد 1395 - 16:08

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر درگذشت/ پیام تسلیت رئیس واحد

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر پس از نزدیک به بیست سال همکاری علمی و پژوهشی با این دانشگاه روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
کد خبر : 105557

به گزارش خبرنگار آنا،سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در پیامی درگذشت دکتر فریدون ناهیدی‌­آذر، عضو هیات علمی این دانشگاه را تسلیت گفت.


متن پیام به این شرح است: درگذشت استاد فرزانه و گران­مایه، دوست و هم­کلاس­ سابقم مرحوم دکتر فریدون ناهیدی­‌آذر از استادان گروه معماری و هنر این واحد دانشگاهی که در طول نزدیک به 20 سال خدمات شایان و دانش ­آموختگان فراوانی از خود برجای نهاده‌­اند، موجب تاسف و تالم شد.


این جانب از سوی خود و جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر، درگذشت این استاد پرتلاش را به خانواده ایشان، دانشگاهیان عزیز (استادان و دانشجویان) به خصوص همکاران و شاگردان و تربیت ­شدگان آن مرحوم در گروه هنر و معماری تسلیت گفته و برای روح آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.


دکتر جلیل امیرپور داریانی


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر


به گزارش آنا، مرحوم دکتر ناهیدی‌­آذر متولد سال 1332 تبریز تحصیلات ابتدایی و متوسطه خویش را در تبریز و دبیرستان نجات تبریز به پایان رسانده و در سال 1350 موفق به اخذ دیپلم متوسطه در رشته طبیعی شده بود.


مرحوم ناهیدی­‌آذر دارای مدارک تحصیلی کارشناسى معماری داخلی و طراحی صنعتی از دانشگاه معماری سینان ترکیه در سال 1363 و کارشناسى ارشد و دکتری تخصصی تاریخ هنر از دانشگاه استانبول بود.


مرحوم فریدون ناهیدی­‌آذر در سال 1378 به عضویت هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر درآمده و به عنوان عضو هیات علمی به مجموعه گروه هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر پیوستند.


این استاد فقید پس از نزدیک به بیست سال همکاری علمی و پژوهشی در واحد شبستر، 5 مرداد ماه 1395 دعوت حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافتند.


از این استادیار پایه 14 دانشگاه آزاد اسلامی شبستر چندین مقاله علمی و تعداد زیادی دانش­آموخته به یادگار مانده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته