دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1395 - 12:47

آماده‌باش نیروهای امدادی برای بازگشت مسافران/فعالیت 4 هزار امدادگر در 1200 پایگاه

سخنگوی سازمان امداد و نجات از آماده‌باش نیروهای امدادی برای بازگشت مسافران تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: تیم‌های امدادی مستقر در جاده‌ها را افزایش داده‌ایم.
کد خبر : 99835

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از خبرگزاری فارس، ناصر چرخ‌ساز در ارتباط با تمهیدات سازمان امداد و نجات جهت ارائه خدمات امدادی به مسافرین در جاده‌های کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای نخست آغاز سفرهای تابستانی پس از ماه رمضان و برخی از محورهای مواصلاتی گره‌های ترافیکی به وجود آمد و تعداد زیادی از مسافران در راه‌ها دچار مشکل شدند اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده‌ها را افزایش دادیم.


وی با اشاره به اینکه تیم‌های امدادی جهت بازگشت مسافرین و ارائه خدمات به آنها در آماده‌باش کامل هستند، گفت: بیش از چهار هزار امدادگر در هزار و 200 پایگاه امدادی ثابت و موقت آماده ارائه خدمات به مسافران و حادثه‌دیدگان در جاده‌های کشور هستند.


رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: علاوه بر نیروهای ثابت امدادگر در صورت وقوع حوادث کلان نیروهای پشتیبانی پیش‌بینی شده که علاوه بر استان‌های مربوطه این نیروها از استان‌های اطراف نیز به محل حادثه اعزام می‌شوند.


چرخ‌ساز با اشاره به اینکه 20 فروند بالگرد جهت ارائه خدمات امدادی به مسافران پیش‌بینی شده است، گفت: به همه مسافران توصیه می‌شود که حداقل یک وعده غذایی و مقداری آب کافی همراه خود در جاده‌ها داشته باشند تا در مواقع لزوم مشکلات آنها چند برابر نشده و همچنین توصیه‌های ایمنی در جاده‌ها را با دقت رعایت کنند.


وی در پایان تاکید کرد: بیش از چهار هزار امدادگر جهت ارائه خدمت به مسافرین در مسیرهای بازگشت به حالت آماده‌باش کامل هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته