دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1395 - 15:53

موتورسیکلت‌های متنوع راز سرقت‌های سریالی را فاش کرد

سه مرد جوان با سرقت سریالی موتورسیکلت‌ها، آنها را اوراق کرده و وسایل جانبی‌شان را به فروش می‌رساندند. راز این سرقت‌ها زمانی برملا شد که اهالی محل متوجه شدند که یکی از آنها هر روز با یک موتورسیکلت به خانه‌اش می‌رود.
کد خبر : 94829

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در پی سرقت‌های متعدد موتورسیکلت در شهرستان اردکان و همچنین شهرستان‌های همجوار بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. ماموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز کرده و در این تحقیقات بود که اهالی منطقه به تردد یکی از همسایگان با موتورسیکلت‌های مختلف اشاره کردند.


با به‌دست آمدن این سرنخ؛ ماموران تردد و رفت و آمدهای متهم را مدنظر قرار دادند و پس از کسب اطمینان از موضوع، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان اردکان استان یزد، ضمن اشاره به کشف تعداد بسیار زیادی از اموال و وسایل مسروقه موتورسیکلت‌های مسروقه از مخفیگاه این متهم خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی انجام شده به سرقت موتورسیکلت در این شهرستان و چند شهرستان دیگر با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.


سید رضا صادقیان ادامه داد: ماموران پلیس دو همدست دیگر این متهم را نیز شناسایی، دستگیر و اعضای این باند سه نفره به 10 فقره سرقت موتورسیکلت و سپس اوراق موتورسیکلت‌های سرقتی و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته