دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش از شب دوم «ماه عسل»

سرطان، عشق فرشاد و فریبا را جاودانه‌تر کرد/ بازگشت محسن یگانه به تلویزیون با «ماه عسل 95»

سه شنبه شب و با پخش قسمت دوم از «ماه عسل 95»، مخاطبان جوان آن منتظر پخش تیتراژ ابتدایی این برنامه با صدای محسن یگانه بودند.
کد خبر : 92035

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی برنامه «ماه عسل»، این دومین همکاری محسن یگانه و احسان علیخانی در «ماه عسل» است. اولین همکاری این دو نَفَر سال ٨٦ رخ داد و یگانه توانست با قطعه «خیال تو» طرفداران زیادی را همراه خود کند. حالا و پس از گذشت قریب به یک دهه دوباره صدای یگانه به ماه عسل برگشت. این خواننده چند سال است تیتراژی برای تلویزیون نخوانده و نام ماه عسل دوباره او را برای بازگشت به این مدیوم مجاب کرد.


پیش از آن نیز مقدمه برنامه با هم‌آوازی گروه کاکوبند پخش شد که مناجات و به نوعی ورودی برنامه محسوب می‌شد. پلاتوی دوم برنامه با حضور احسان علیخانی به معرفی میهمانان اختصاص داشت که امسال گویا با توضیحی یک خطی و در عین حال جذاب وارد صحنه میهمانی ماه عسل می شود.


مهمانان برنامه، زوج جوانی بودند که با وجود مشقت‌های فراوان و جنگیدن‌های پی در پی بالاخره با هم ازدواج کردند. فرشاد از نحوه آشنایی خود با همسرش در صف نانوایی گفت و مهربانی که او در حقش کرده بود. ماجرا مربوط می شد به رمضان سال 83 که هر دو (فرشاد و همسرش) در صف نانوایی بودند و با تمام شدن نان و دست خالی بودن فرشاد، دختر خانم قصه امروز ماه عسل چندتکه نان به فرشاد می دهد و می رود. دیدار دوم این دو در محل کار دختر خانم آن هم کاملا اتفاقی رقم می خورد و این شد که این اتفاق تبدیل شد به ازدواج و آن چیزی که فرشاد قصه علیخانی از آن با عنوان تقدیر یاد کرد.


در مرحله انجام مقدمات قبل از ازدواج فرشاد متوجه می‌شود همسرش سرطان ریه دارد و همین موضوع باعث شد که تردید برای این ازدواج در دل همه شکل بگیرد اما فرشاد پای همسرش می‌ایستد و درحالی که همه فکر می‌کنند او از این ازدواج منصرف می‌شود ایستادگی می‌کند. این دو در حالی با هم عقد کردند که تازه مراحل اولیه درمان و شیمی درمانی همسر فرشاد آغاز شده بود و پس از انجام عمل پیوند مغز استخوان نهایتا در سال 86 ازدواج کردند. با وجود اینکه می دانستند با تمام علاقه ای که به داشتن فرزند دارند اما ممکن است هیچ وقت به این خواسته و آرزویشان نرسند اما امیدوار بودند و امیدواری شان را از دست ندادند و بچه‌دار شدند و فرزند دومشان نیز در راه است.


میهمان قصه شب اول «ماه عسل 95» در بخش ابتدایی صحبت‌هایش هم از آن روزهایی گفت که شنیده بود همسرش سرطان دارد و می‌توانست این عشق را در خودش بکشد و سراغ دختر دیگری برای ازدواج برود اما با پافشاری روی خواسته‌اش و درحالی که دکترها گفته بودند «فریبا» تنها 6 ماه زنده است به پدرش گفت : اگه یک روز هم قرار باشه که زنده باشه دوست دارم اون یه روز رو هم باهم زندگی کنیم!


اما پس از این برنامه یکی از قسمت‌های ویژه‌ای که ویدئوی آن در فضای مجازی بارها به اشتراک گذاشته شد این بود که امیدواری برای بهبود سرطان در کلمات فرشاد باعث شد خیلی از مبتلایان به این بیماری واکنش مثبتی به میهمان دیشب نشان دهند. این اتفاق در قسمتی از برنامه افتاده بود که احسان علیخانی از فرشاد پرسید در زمان شیمی درمانی وقتی چهره همسرت را دیدی چه حسی داشتی که فرشاد گفت: خیلی زیباتر شده بود!


پرونده شب اول ماه عسل با ماجرای عاشقانه فرشاد و فریبا تمام شد و احسان علیخانی درحالی که سعی کرد چیزی به قصه آنها اضافه نکند با عبارت همیشگی «ماهتون عسل» با مخاطبانش خداحافظی کرد و برخلاف انتظار مخاطبان که منتظر شنیدن صدای مهدی یراحی برای تیتراژ پایانی بودند، دوباره قطعه «هرچی تو بخوای» از محسن یگانه در استودیو پخش شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته