دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1403 - 10:01
انا لله و انا الیه راجعون؛

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تسلیت شهادت رئیس جمهور کشورمان گفت: خبر شهادت این عالم وارسته و خدمتگزار صدیق ملت، که عمر با برکت خود را صرف خدمت به نظام و مردم ایران کرد، موجب اندوه و ماتم عمیق شد.
کد خبر : 912398

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت و تعزیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم کشورمان و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد را به بیت محترم ایشان، مردم شریف ایران، و همه دوستداران این دولت مرد انقلابی و خدمتگزار صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

خبر شهادت این عالم وارسته و خدمتگزار صدیق ملت، که عمر با برکت خود را صرف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران کرد، موجب اندوه و ماتم عمیق شد.

ایشان در دوران تصدی مسئولیت‌های مختلف، همواره منشأ خیر و برکت برای کشور بودند و خدمات ارزشمند ایشان در عرصه‌های مختلف، به ویژه در حوزه سلامت،  هرگز از یاد و خاطره مردم ایران پاک نخواهد شد.
اینجانب، ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم ایشان، از خداوند متعال برای آن شهید سعید و خادم الرضا (ع) علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جمیل مسئلت می‌نمایم.
روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته