دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1403 - 14:32
زمانی مطرح کرد؛

تشکل‌های دانشجویی و استادی بستری برای مشارکت فکری در تصمیم‌سازی

تشکل‌های دانشجویی و استادی بستری برای مشارکت فکری در تصمیم‌سازی
نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های استادی و دانشجویی گیلان عنوان کرد: تشکل‌های دانشجویی و استادی بستری مناسب برای مشارکت فکری در تصمیم‌سازی هستند.
کد خبر : 911732

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست ستاد مرکزی تشکل‌های سیاسی ـ اسلامی دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با حضور نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های اسلامی سیاسی، دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان سالن سردار سلیمانی واحد رشت برگزار شد.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های استادی و دانشجویی در گیلان در این نشست با تأکید  بر لزوم حمایت دانشگاه از تشکل‌های اسلامی دانشجویی و استادان گفت:  تشکل‌ها از ارکان اثرگذار دانشگاه در امور مختلف هستند و سیاست‌ دانشگاه حمایت از تشکل‌های استادی و دانشجویی است، در حقیقت این تشکل‌ها بستری مناسب برای مشارکت فکری در تصمیم‌سازی،  تدوین، مطالبه‌گری و موضع‌گیری روشن در شرایط حساس سیاسی، حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و عمل در عرصه جهاد تبیین و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری بوده و از مهم‌ترین ویژگی‌های تشکل‌های پویا و فعال هستند.

مظاهر زمانی افزود: جذب نیروی حداکثری در تشکل‌های دانشجویی و استادی به‌منظور بهره‌مندی از توانمندی اقطاب اثرگذار دانشگاه یکی دیگر از برنامه‌هایی است که تشکل‌ها باید به آن بپردازند.

وی متذکر شد: در عرصه سیاسی و اجتماعی صدور بیانیه و اعلام مواضع در مناسبت‌های مختلف به‌خصوص مناسبت‌های سیاسی و مبارزه با نظام سلطه و توجه به مسئله بیداری اسلامی و خیزش مدنی به‌خصوص دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا برای حمایت از مردم غزه نشانگر بصیرت و به‌روز بودن تشکل‌ها و نیز گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای در اقصی نقاط عالم است.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های استادی و دانشجویی در بخش دیگری از سخنان خود با بررسی پرونده کاری تشکل‌های استان گیلان به ارزیابی عملکرد، بیان قوت‌ها و ضعف‌های تشکل‌ها به منظور ارتقای سطح برنامه‌ها پرداخت .

در ادامه هریک از کارشناسان و دبیران تشکل‌های حاضر در جلسه، مواضع و نظرات خود را درباره مسائل مختلف بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته