دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1403 - 21:05

تمرین امروز پیکان با حسرت گل مردود مقابل ذوب آهن

تمرین امروز پیکان با حسرت گل مردود مقابل ذوب آهن
پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال پیکان از اصفهان، رضا عنایتی ترجیح داد یک روز استراحت در برنامه بازیکنانش بگنجاند، از این رو، اعضای تیم روز سه‌شنبه به استراحت پرداختند و از ظهر امروز، تمرین دوباره کلید خورد.
کد خبر : 911655

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا عنایتی در تمرین امروز برای دقایقی با شاگردانش صحبت کرد و سپس کار آغاز شد. پس از گرم کردن بدن‌ها، بازیکنان ترکیب اصلی دیدار با ذوب‌آهن، راهی سالن وزنه شدند تا بدنسازی را در دستور کار داشته باشند و سایر بازیکنان در زمین تمرین زیرنظر کادرفنی کار را دنبال کردند.  

نکته مهم تمرین، بحث اعضای تیم در خصوص مردود اعلام شدن گل صحیح پیکان در بازی با ذوب آهن بود. خودروسازان در اواسط نیمه دوم موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند، اما کمک داور دوم بازی پرچم خود را بالا برد و اعلام آفساید کرد. در نگاه اول این طور تصور می‌شد که نظر کمک داور صحیح بوده، اما پس از آن که اسناد باشگاه پیکان به دست کارشناسان امر داوری رسید، اکثرا در تماس با مدیران باشگاه اعلام کردند گل سالم بوده و مهاجم پیکان پشت سر بازیکن ذوب آهن قرار دارد. حتی تصاویر فریز شده هم ثابت می‌کند در آن صحنه، دست مدافع ذوب آهن جلوتر از مهاجم پیکان بود. به همین خاطر، اعضای تیم حسرت گل صحیحی را خوردند که توسط تیم داوری مردود اعلام شد.  

گفتنی است این برای چندمین بار است که اشتباهات داوری، گریبانگیر تیم پیکان در مسیر کسب امتیاز شده و این روند از ابتدای فصل، بار‌ها خودروسازان را آزار داد. حتی خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران هم به صورت رسمی در همین فصل، نسبت به آسیب باشگاه پیکان از اشتباهات داوری صحبت کرده بود.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته