دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1403 - 14:57

داودی: دو سال است به وزنه‌برداری کم‌لطفی می‌شود/ حقوق ۱۵ میلیونی منصفانه نیست+ فیلم

داودی: دو سال است به وزنه‌برداری کم‌لطفی می‌شود  حقوق ۱۵ میلیونی منصفانه نیست+ فیلم
ملی پوش وزنه‌برداری گفت: دو سال است به وزنه‌برداری کم‌لطفی می‌شود در صورتی که یکی دو سال است افت کرده و قبلا روی مدال‌های آن حساب زیادی باز می‌کردند.
کد خبر : 911599

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی داودی در نشست خبری امروز در جمع خبرنگاران  شرایط به روز به روز بهتر می‌شود و امیدوارم تا المپیک به اوج آمادگی برسیم.

داودی در مورد حقوق ۱۵ میلیون تومانی کمیته ملی المپیک گفت: خیلی تعجب کردم. اعداد را دیدم شگفت زده شدم. در مراسم تجلیل از مدال آوران به آقای هاشمی گفتم و تعجب کرد که ۱۵ میلیون داده‌اند و قرار شد پیگیری کنند. این رقم منصفانه نیست. با این حال تمرینات را ادامه می‌دهیم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم تا کارشناسان عزیز را راضی نگه داریم.

ملی پوش وزنه برداری در خصوص اینکه به نظر می‌رسد تالاخادزه اوضاع خوبی ندارد و فکر نمی‌کند بهترین فرصت باشد تا بتواند او را شکست دهد، تاکید کرد: خوب نبودن اوضاع او ممکن است بخاطر آسیب دیدگی یا دلایل تخصصی دیگر باشد. البته او رو به افت است و با رکورد‌های افسانه‌ای‌اش فاصله دارد. من هم برای بهترین نتیجه تمرین می‌کنم و به شگفتی‌سازی امیدواریم.

داودی در مورد حمایت نشدن وزنه برداری تصریح کرد: دو سال است به وزنه‌برداری کم لطفی می‌شود در صورتی که یکی دو سال است افت کرده و قبلا روی مدال‌های آن حساب زیادی باز می‌کردند. نمی‌دانم چرا با ما ساز مخالف می‌زنند. البته پوست ما کلفت شده است. 

او افزود: می‌گویند روی کاغذ شانس مدال نداریم که با این مسئله ناامید می‌شویم. الان با ۱۵ میلیون تومان نمی‌توان برای المپیک آماده شد. می‌گویند اگر مدال بگیرید بعد از المپیک پرداخت می‌کنیم در صورتی که بعد از المپیک کاری نمی‌توان کرد و همه تلاش ما این است نتیجه خوب بگیریم تا امید‌ها به وزنه‌برداری برگردد.

داودی در مورد اینکه آپشن‌های مختلفی برای پرداخت حقوق گذاشته شده و همه را انجام داده‌اند یا خیر گفت: هر آپشنی بوده انجام دادیم و عمل کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته