دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1403 - 15:32

ایجاد دلگرمی و نشاط در مجموعه‌های اقتصادی با اجرای رویداد صدرا

ایجاد دلگرمی و نشاط در مجموعه‌های اقتصادی با اجرای رویداد صدرا
مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد گیلان گفت:‌ برگزاری رویداد صدرا نشان از عزم و اراده جدی دانشگاه و صنعت برای توسعه دارد و باعث دلگرمی و نشاط میان علاقه‌مندان به مجموعه‌های اقتصادی صنعتی می‌شود.
کد خبر : 911595

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در اختتامیه رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان اظهار کرد: این رویداد در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی که میلاد فاخر علمی، فرهنگی و صنعتی بوده، برگزار شد که نشان از عزم و اراده جدی برای برداشتن گام‌های مهم برای توسعه دارد عزمی که باعث دلگرمی و نشاط میان علاقه‌مندان به مجموعه‌های اقتصادی صنعتی می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف انقلاب اسلامی نگاه آرمانی بر پایی تمدن نوین اسلامی بوده، قطعاً در کنار این نگاه حساسیت ویژه نسبت به پیشرفت جامعه و توسعه همه جانبه کشور نیز  دارد و رفاه و آبادانی مملکت جزء اهداف یک جامعه دینی است. 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: ملت ایران ملتی به تمام معنا پهلوان، قهرمان، شجاع ایثارگر، فداکار، دیندار و متدین هستند ملتی که زمینه‌ساز ظهور ملت ام‌القرای جهان بوده و توانسته مدینه فاضله باشد که همه مستضعفان و مظلومان عالم چشم به او دوخته، امید به پشتیبانی دارند و حرکت‌های آزادیبخش انجام می‌دهند تا پرچم عزت را برافراشته نگه دارند.

صفوی با بیان پیشرفت روزافزون کشور در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: امروز در حوزه علمی بسیار پیشرفت کردیم در زمینه‌هایی به خودباوری رسیدیم در اوج تکنولوژی هستیم در صنایع مختلف مانند پزشکی و کشاورزی کار‌های ویژه‌ای انجام دادیم که این ویژگی در نیرو‌های انقلابی ایران وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته