دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور طهرانچی؛

مرکز رشد فناوری‌های نوین دانشگاه آزاد تهران‌ مرکزی گشایش یافت

مرکز رشد فناوری‌های نوین دانشگاه آزاد تهران‌ مرکزی گشایش یافت
مرکز رشد ‌فناوری‌های نوین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع دانشگاهی نیایش گشایش یافت.
کد خبر : 911582

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز رشد ‌فناوری‌های نوین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بعد از یک سال با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع دانشگاهی آیت ا… هاشمی رفسنجانی( نیایش) گشایش یافت.

در این مرکز رشد هسته‌های نوپا و فناور فعالیت می‌کنند و برخی از این شرکت‌ها در حال اخذ مجوز دانش‌بنیانی نیز هستند.

مرکز رشد فناوری‌های نوین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با ایجاد فضای کاری مشترک و در راستای شکوفایی و بهره‌برداری از هسته‌های نوپا و فناور و کاربردی کردن علوم و توسعه فناوری با حمایت و پشتیبانی از محققان و پژوهشگران، خدمات متنوع و گوناگونی را ارائه می‌دهد.

دانشجویان و صاحبان ایده‌های نو می‌توانند با حضور در مرکز رشد و فناوری‌های نوین واحد تهران مرکزی از امکانات مرکز استفاده کرده و ایده خود را پرورش داده و به سوی تجاری‌سازی و ثروت‌آفرینی سوق دهند.

به گزارش آنا، دفتر مرکز رشد و فناوری‌های نوین واحد تهران مرکزی در فضایی به مساحت 300 متر مربع در طبقه منفی یک دانشکده شهرسازی و معماری مجتمع دانشگاهی آیت الله هاشمی رفسنجانی (نیایش) واقع شده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته