دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خسروپناه: در ساخت بازی‌های رایانه‌ای باید رویکرد تمدنی داشت

خسروپناه: در ساخت بازی‌های رایانه‌ای باید رویکرد تمدنی داشت
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: در ساخت بازی‌های رایانه‌ای باید رویکرد حکمت بنیان داشت.
کد خبر : 911558

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در رویداد ملی تولید و رشد بازی‌های محتوایی با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) اظهار کرد: در ساخت بازی‌های رایانه‌ای باید رویکرد حکمت بنیان داشت؛ چراکه وجه تمایز تمدن نوین اسلامی حکمت‌بنیان بودن آن است.

وی ادامه داد: حکمت محصول خرد ناب مجموع عقل نظری، عملی، معاش و معاد است اگر رویکرد حکمتی وجود داشته باشد در همه چیز از دانش و بینش تا منش و کنش سریان خواهد داشت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بازی‌هایی که ساخته می‌شوند باید اثر مثبت در زیست جهان کودک و نوجوان داشته باشد و عقل معاد را تأمین کند.

 خسروپناه بیان کرد: در تولید بازی‌های رایانه‌ای باید رویکرد تمدنی داشته باشیم و قدرت جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شود تا مخاطب کودک، نوجوان و جوان بداند که ما می‌توانیم. خاطرات جنگ می‌تواند روایت بازی‌های رایانه‌ای باشد.

وی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی آماده است که از فعالان حوزه بازی‌های رایانه ای حمایت کند چراکه یکی از ابزارهای جنگ شناختی در میان جوانان و نوجوانان همین بازی‌هاست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته