دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1403 - 11:30

نکته مهم برای پرسپولیس در ۳ هفته آخر که استقلال از آن محروم است

نکته مهم برای پرسپولیس در ۳ هفته آخر که استقلال از آن محروم است
پرسپولیس باید در سه هفته پایانی لیگ به مصاف تیم‌های استقلال خوزستان، شمس آذر قزوین و مس رفسنجان برود که البته در هر ۳ بازی یم تواند هواداران زیادی را در اختیار داشته باشد.
کد خبر : 911499

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حتی اگر بپذیریم بازی با استقلال خوزستان که چهار گل از نساجی حریف آینده استقلال خورد برای شاگردان اوسمار ویرا راحت است، نمی‌توانیم از چنین جمله‌ای در مورد بازی با شمس آذر قزوین و مس رفسنجان استفاده کنیم چرا که این دو تیم ،تیم‌های خوب لیگ برتر محسوب می‌شوند.

همان طور که بازی‌های پرسپولیس خیلی راحت  به نظر نمی‌رسد استقلال هم کار چندان آسانی مقابل نساجی، گل‌گهر و پیکان ندارد. از سه رقیب استقلال هم دو تیم برای ماندن در لیگ برتر می‌جنگند و البته باید دید تکلیف بازی آخر مقابل پیکان چه می‌شود؟ نکته امیدوار کننده برای پرسپولیس این است که برخلاف استقلال در هر سه بازی خود می‌تواند روی حمایت هوادارانش حساب باز کند.

سرخپوشان مقابل استقلال خوزستان و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی میزبان هستند و در قزوین هم قطعاً پرسپولیسی‌های پرتعداد این شهر تیمشان را مقابل شمس آذر حمایت خواهند کرد و این‌طور نیست که جو ورزشگاه به سود شاگردان سعید دقیقی باشد. 
استقلال اما در قائمشهر اصلاً نمی‌تواند روی جو ورزشگاه که تقریبا به طور کامل در اختیار نساجی است،حساب کند و هفته آخر هم مقابل پیکان باید بدون تماشاگر بازی کند مگر اینکه شورای تامین تصمیم دیگری بگیرد و مثلاً آن دیدار را در شهری به جز تهران برگزار کند. 

پرسپولیس و استقلال هر دو در هفته‌های اخیر روند مثبتی را طی کرده و از ۵ دیدار آخر خود ۴ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند. جالب اینکه آنها در تمام این هفته‌ها نتایج مشابهی کسب کردند و حالا باید دید در سه هفته آخر چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟ نکته جالب اینکه پرسپولیس در دور برگشت لیگ برتر هر سه حریف آینده استقلال یعنی نساجی،گل گهر و پیکان را شکست داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته