دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1403 - 08:25
همایون تأکید کرد؛

برنامه‌ریزی واحدهای دانشگاهی بر مبنای سندهای آمایش و تحول

برنامه‌ریزی واحدهای دانشگاهی بر مبنای سندهای آمایش و تحول
معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به مأموریت‌های کلان و جایگاه دانشکدگان در ساختار علمی این دانشگاه بر برنامه‌ریزی کلان بر مبنای سند آمایش و سند تحول و تعالی تأکید کرد.
کد خبر : 911394

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه به منظور جمع‌بندی سلسله نشست‌های تخصصی درباره برنامه ریزی برنامه‌های دانشکدگان علوم انسانی و هنر در واحد‌های دانشگاهی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با رئیس، معاونین و صاحب‌نظران این واحد دانشگاهی دیدار و گفت‌وگو کردند.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار به بیان مأموریت‌های کلان و جایگاه دانشکدگان در ساختار علمی دانشگاه پرداخت و بر برنامه‌ریزی کلان بر مبنای سند آمایش و سند تحول و تعالی دانشگاه واهمیت برنامه ریزی بر اساس تقسیمات علمی و پژوهشی در علوم مختلف به ویژه حوزه علوم انسانی تأکید کرد.

برنامه‌ریزی واحدهای دانشگاهی بر مبنای سندهای آمایش و تحول

سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و دیگر اعضای حاضر در این نشست هم به بیان نکات و پیشنهاد‌های خود ازجمله برقراری ارتباطات درون سازمانی، جذب دانشجو، نحوه ارتباط با دانشکدگان و دانشکده ها، استفاده از دستیاران آموزشی، ایجاد رشته‌های بین‌رشته‌ای و آسیب‌شناسی رشته‌ها پرداختند.

به گزارش آنا، در راستای مأموریت‌های کلان و جایگاه دانشکدگان در ساختار علمی دانشگاه، مجوز راه‌اندازی دانشکده هنر و رسانه در دانشگاه آزاد واحد مرودشت اخذ شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته