دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1403 - 00:01
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

توصیف ملی‌پوش فوتسال از دیدار با رهبری/ بیت را ندیده بودم؛ آقا انگشتر عقیق سرخ و شرف‌الشمس به ما دادند

توصیف ملی‌پوش فوتسال از دیدار با رهبری  بیت را ندیده بودم؛ آقا انگشتر عقیق سرخ و شرف‌الشمس به ما دادند
عضو تیم ملی فوتسال با توصیفی از دیدار با مقام معظم رهبری عنوان کرد: تاکنون بیت را ندیده بودم و دیدار با ایشان افتخاری برای ما بود.
کد خبر : 911383

مسعود یوسف عضو تیم ملی فوتسال که دانشجوی رشته تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) است در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره دیدار اعضای تیم ملی با رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا اظهار کرد: تاکنون بیت رهبری را ندیده بودم و برای من فضای جالبی داشت، نمازی هم پشت سر آقا خواندیم و از ایشان قدردانی کردیم که پیگیر ما بودند و معظم‌له هم خیلی خوشحال بودند که پرچم کشورمان بالا رفت و توانستیم قهرمانی آسیا را به‌دست آوریم.

وی با بیان اینکه آقا قوت قلبی به ما دادند و در آخر یک انگشتر از آقا هدیه گرفتیم، افزود: انگشتر توی دستشان را به آقای شمسایی هدیه دادند و از طرف بیت هم نفری یک انگشتر به هریک از ما هدیه داده شد و انگشتر‌ها هم عقیق سرخ و شرف‌الشمس بود.

عضو تیم ملی فوتسال با اشاره به اینکه برای‌مان جالب بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی با آن همه دغدغه مدیریتی و کشوری، بازی‌ها را دنبال می‌کردند و مسابقات را دیده بودند، درباره تفاوت احساسش قبل از دیدار با رهبری و پس از دیدار با ایشان بیان کرد: حس مثبتی در دیدار با رهبری دریافت کردیم که با حس پیش از دیدار متفاوت بود و باید این حس را تجربه کرد و قابل توصیف نیست.

یوسف با بیان اینکه تاکنون در ۲۵ بازی ملی در رده سنی بزرگسالان شرکت کرده‌ام، ادامه داد: سال ۹۸ همرا با تیم ملی امید سوم آسیا شدیم و در نیمه نهایی از ژاپن باختیم، اما این قهرمانی (قهرمانی آسیا) تاکنون برایم مهم‌تر و حساس‌تر بوده و برای رسیدن به این قهرمانی، از سد گروه افغانستان، بحرین و کویت و سپس از سد قرقیزستان، ازبکستان و تایلند گذشتیم تا به قهرمانی آسیا برسیم.

وی متذکر شد: در میان رقبا، تیم ازبکستان برا‌ی‌مان رقیب سرسخت‌تری بود و به نظرم در جام جهانی پیش‌ رو که به‌ میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود، بیشتر از این تیم خواهیم شنید؛ چراکه ساختار تیمی خودش را به کلی تغییر داده و از وجود لوپز، سرمربی اسپانیایی که به عقیده بسیاری از کارشناسان بهترین سرمربی فوتسال دنیاست بهره می‌برد.

عضو تیم ملی فوتسال یادآور شد: اگر فدراسیون فوتبال کشورمان نخواهد هزینه کند و امکانات لازم را فراهم نکند و بازی‌های دوستانه در سطح بالایی را برگزار نکند، امکان اینکه تیم ملی فوتسال ازبکستان در آسیا از ما جلو بزند، بسیار زیاد است؛ البته این قول را هم می‌دهم که به این زودی‌ها در فوتسال آسیا به ایران نمی‌رسد؛ چراکه تیم فوتسال ما چهارمین تیم برتر دنیاست و علاوه بر دانش فنی و سرمربی خوب، از استعداد ناب ایرانی در زمین بازی بهره‌مندیم.

فوتبال در نگاه مردم و مسئولان مهم‌تر از فوتسال است!

یوسف خاطرنشان کرد: امتیازی که در جام جهانی خواهیم داشت اینکه به‌دلیل رتبه فعلی تیم فوتسال کشورمان با تیم‌های آرژانتین، اسپانیا و برزیل همگروه نمی‌شویم، اما به این معنا نیست که رقابت با سایر تیم‌ها راحت است، به‌عنوان مثال هرچند فرانسه در رتبه‌بندی جهانی پایین‌تر از ماست، اما تیمی قدرتمند است و چندی پیش در دیدار با تیم برزیل، این تیم را شکست داد و یا تیم مراکش، قهرمان آفریقا شده و بازیکنان آن بسیار تکنیکی هستند و احتمال همگروه شدن‌ ایران با چنین تیم‌هایی در جام جهانی وجود دارد.

وی درباره اینکه چرا در نگاه مردم و مسئولان فوتبال مهم‌تر از فوتسال است؟ چنین پاسخ داد: به این نکته توجه کنید که در فوتسال چند تیم پخش زنده بازی‌های خودشان را دارند؟ وقتی باشگاه‌ها حق پخش زنده بازی‌ها را نمی‌گیرند، طبیعی است که حامی و سرمایه‌گذار پیدا‌ نمی‌شود و توجهات نسبت به فوتبال بیشتر از فوتسال خواهد بود.

عضو تیم ملی فوتسال درباره انتظارش از مسئولان عنوان کرد: از مسئولان انتظاری ندارم، اما پس از قهرمانی و کسب عنوان نخست آسیا، در اصفهان به جز شخص مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسئول دیگری سراغی از من نگرفت و گویا برای کسی اهمیت نداشت، البته این مسئله برایم اهمیتی هم ندارد و در اراده و ادامه مسیرم برای افتخارآفرینی برای کشورم تأثیری ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته