دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1403 - 10:20

عبدی: ماندن نساجی در لیگ برتر قطعی نشده است/ مقابل استقلال حق اشتباه نداریم

عبدی: ماندن نساجی در لیگ برتر قطعی نشده است  مقابل استقلال حق اشتباه نداریم
بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: از اشتباهات بازی با پرسپولیس درس گرفتیم تا برابر استقلال برای کسب پیروزی تلاش کنیم.
کد خبر : 911381

مهرداد عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری ۴ بر یک نساجی مازندران در خانه استقلال خوزستان اظهار کرد: توانستیم با یک نتیجه خوب، تیمی را که با همدیگر در کورس بقا در لیگ برتر بودیم شکست دهیم. شرایط‌مان در جدول بهتر شده و با امیدواری بیشتری بازی‌ها را ادامه می‌دهیم. تیم نساجی از لحاظ مهره بسیار خوب است. جایگاه ما در پایین جدول نبود و یک سری بدشانسی‌ها آوردیم. از زمانی که ساکت الهامی آمده، تیم را متحول کرده و فوتبال بهتری انجام می‌دهیم. نتایج بهتری می‌گیریم و سبک بازی ما به شکلی عوض شده که فوتبال بازی می‌کنیم و برنده می‌شویم. واقعاً با سرمربیگری الهامی متحول شدیم و امتیازات ارزشمندی را گرفتیم.

وی ادامه داد: بعد از برتری  در اهواز خیلی‌ها می‌گویند ماندن نساجی در لیگ برتر قطعی شده در حالی که اصلاً چنین چیزی نیست و فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. ما باید سه بازی باقیمانده تا پایان فصل را با جدیت جلو ببریم تا بتوانیم در پایان فصل وضعیت خوبی داشته باشیم. چه بسا که در لیگ برتر بمانیم و حتی جایگاه بهتری کسب کنیم تا هواداران ما در هفته پایانی بدون دغدغه سقوط بازی ما را با فولاد خوزستان ببینند. بازی بعدی ما با استقلال بسیار مهم خواهد بود. تیمی که هفته‌هاست صدرنشین است و برای قهرمانی می‌جنگد. استقلال تیم بزرگ و قدرتمندی است. بازی سختی دارد و جا دارد از هواداران که برای ما سنگ تمام می‌گذارند تشکر کنم و از آنها بخواهم تا روز بازی همانند گذشته از ما حمایت کنند.  

هافبک دفاعی نساجی مازندران در مورد اینکه در بازی با پرسپولیس تیمش مغلوب شد و این تصور ایجاد شده که برابر استقلال هم ناموفق خواهد بود، عنوان کرد: در نیمه دوم بازی با پرسپولیس دچار یک اشتباه شدیم که همان اشتباه به گل دوم حریف منجر شد. جلوی تیم‌های بزرگ اولین اشتباه آخرین اشتباه است، چون از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برند. پرسپولیس تیم دوم جدول است و موفقیت‌های بسیار زیادی به دست آورده، با اشتباهی که برابر این تیم کردیم فرصت برنده شدن را از دست دادیم در حالی که تیم برتر زمین بودیم. ان‌شاءالله برای بازیکنان تیم درس عبرتی شده باشد که بدانیم برابر تیم‌های مدعی قهرمانی حق کوچک‌ترین اشتباهی را نداریم. صددرصد از اشتباهات بازی با پرسپولیس درس گرفتیم تا برابر استقلال برای کسب پیروزی بازی بدون اشتباهی از خود نشان دهیم و مقابل این حریف نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته