دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1403 - 15:09

تصمیم مهم فدراسیون فوتبال برای کاهش تنش در لیگ برتر/ چیدمان داوری مسابقات به ممبینی سپرده شد

تصمیم مهم فدراسیون فوتبال برای کاهش تنش در لیگ برتر  چیدمان داوری مسابقات به ممبینی سپرده شد
فدراسیون فوتبال در یک تصمیم مهم چیدمان داوری‌های هفته‌های اخیر و آینده را به دبیرکل فدراسیون سپرده است.
کد خبر : 911354

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت های این فصل لیگ برتر و حتی لیگ دسته اول فوتبال که این روزها در اوج حساسیت هم هستند با مشکلات داوری زیادی روبرو بوده و کمتر تیمی را می توان در لیگ برتر و دسته اول  پیدا کرد که نسبت به قضاوت داوران معترض نبوده باشد.

هر یک از باشگاه ها خود را متضررترین معرفی می کنند و همین موارد باعث شده تا کار به جدال باشگاه ها در قالب بیانیه ها و مصاحبه ها و اتفاقات عجیب در فضای مجازی کشیده شود. از مدت ها قبل این خرده به خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران گرفته می شد که وی در چیدمان داوری ها دچار ضعف است و البته انتقادات سمت و سوهای دیگری هم گرفت.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار آنا کسب کرده فدراسیون فوتبال با توجه به حساسیت ها و بحران هایی که در لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایجاد شده یک تصمیم مهم را از هفته ها قبل گرفته و چیدمان داوری بازی ها را با توجه به شرایط مسابقات به فرد دیگری سپرده است. این تصمیم حدود 4 هفته است که اجرایی شده تا جلوی برخی تنش ها و اتفاقات گرفته شود. با پیگیری های متعدد خبرنگار آنا از اعضای کمیته داوران وفدراسیون فوتبال مشخص شد در 4 هفته اخیر چیدمان داوری ها از ریاست کمیته داوران گرفته شده و این کار زیر نظر هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال که خودش سالها ریاست کمیته داوری و همچین ناظر بین المللی داوری بوده است، انجام می شود.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در زمینه وضعیت کمیته داوران نیازمند یک تغییر و تحول اساسی است اما اینکه این اتفاق آیا رخ دهد یا خیر هنوز مشخص نیست اما چیزی که عیان است انتقادات به خداداد افشاریان و نحوه عملکرد او بیش از گذشته شده و با توجه به حرف و حدیث های روزهای اخیر نیز تغییرات در این کمیته در پایان فصل مسابقات قطعی به نظر می رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته