دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1403 - 08:34

چگینی: ۳ امتیاز از پرسپولیس طلب داریم/ ناراحت صنعت نفت هستیم

چگینی: ۳ امتیاز از پرسپولیس طلب داریم  ناراحت صنعت نفت هستیم
سرپرست تیم شمس آذر گفت: در بازی برگشت با پرسپولیس حس می‌کنیم که ۳ امتیاز طلب داریم که باید آن را بگیریم.
کد خبر : 911332

مصیب چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری مقابل ملوان و اعتقاد حریف به گل آفساید اظهار کرد: بعد از بازی به مهدی تارتار سرمربی ملوان و مدیر رسانه این تیم که فیلم گل را به ناظر داوری نشان می‌دادند گفتم که گل در شرایط سالم به ثمر رسیده است. بعد از گل هم فرصت‌های خوب گلزنی به دست آوردیم. خدا را شکر می‌کنم که یک بازی حساس را با برد تمام کردیم و، چون بازی بعدی ما یک خرداد است، تمرینات را تعطیل کردیم و از فردا دور جدید تمرینات برای بازی در خانه صنعت نفت آغاز خواهد شد.  

وی در مورد اینکه شمس آذر در دو هفته آینده با صنعت نفت در آستانه سقوط و پرسپولیس در کورس قهرمانی دیدار دارد، یادآور شد: با تمام احترامی که برای رقبا قائلیم، هر بازی برای شمس آذر یک فینال است. برای حیثیت و اعتبار خودمان و مجموعه شمس آذر تلاش می‌کنیم. به جایگاه هیچ یک از تیم‌هایی که با آنها بازی داریم توجه نمی‌کنیم. ما به شرایط تیمی خودمان فکر می‌کنیم و اینکه بازی به بازی بهتر شویم و در هر دیدار تا آخرین لحظه برای برنده شدن می‌جنگیم تا در پایان فصل جایگاهی که در شأن و منزلت تیم‌مان است را به دست آوریم. صنعت نفت تیم ریشه‌داری است، به خاطر مردم خوب آبادان ناراحتیم که در انتهای جدول است. شمس آذر هستیم و یک لحظه خودمان را در جایگاه حریف که می‌بینیم، دوست داریم که تیم‌های حریف بازی جوانمردانه‌ای انجام دهند.  

سرپرست تیم شمس آذر افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و طرفداران زیادی دارد. ما هم به عنوان نماینده قزوین به دنبال اعتبار خود هستیم. نشان دادیم که برابر تیم‌های مطرح می‌توانیم کار‌های بزرگ انجام دهیم. در بازی رفت با پرسپولیس مستحق شکست نبودیم، روی اتفاقات نتیجه را از دست دادیم. در بازی برگشت با پرسپولیس حس می‌کنیم که ۳ امتیاز طلب داریم که باید آن را بگیریم. در نیم فصل دوم تغییراتی داشتیم و زمان برد تا در شرایط خوب قرار بگیریم. می‌رویم تا در آن بازی نتیجه خوبی بگیری. البته گام بعدی ما کسب نتیجه در خانه صنعت نفت است، بعد به پرسپولیس می‌رویم و در هفته آخر هم در اصفهان بازی سختی با سپاهان داریم که در تمامی این دیدار‌ها هدف ما کسب پیروزی است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته