دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1403 - 08:14
جهان‌بین مطرح کرد؛

مأموریت دانشگاه آزاد برای راه‌اندازی سرای کشاورزی در مشکین‌شهر

مأموریت دانشگاه آزاد برای راه‌اندازی سرای کشاورزی در مشکین‌شهر
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، راه‌اندازی سرای کشاورزی را برای علمی کردن کاشت و برداشت محصولات کشاورزی از مهم‌ترین مأموریت‌های واحد مشکین‌شهر این دانشگاه برشمرد.
کد خبر : 911237

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشکین‌شهر و ضمن دیدار با مسئولان شهرستان مشکین‌شهر از سایت در حال احداث ولایت بازدید کرد.

جهان‌بین در حاشیه این بازدید با انتقاد از روند کُند سایت ولایت، توجه اصلی به تعامل سازنده با مسئولان شهرستانی و استانی را درراستای جذب سرمایه‌گذار و جلب نظر نخبگان برای ارائه ایده‌های دانش‌بنیان را از گام‌های اساسی برون‌رفت از این مشکل برشمرد.

مأموریت دانشگاه آزاد مشکین‌شهر برای راه‌اندازی سرای کشاورزی

وی با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی منطقه مشکین‌شهر، راه‌اندازی سرای کشاورزی را برای علمی کردن هرچه بهتر کاشت و برداشت محصولات کشاورزی از مهم‌ترین مأموریت‌های دانشگاه در منطقه عنوان کرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با مسئولان قضائی شهرستان مشکین‌شهر هم با اشاره به تلفیق همکاری‌های علمی و تجربی در زمینه رشته حقوق، آن را فرصتی مغتنم برشمرد تا براساس تعامل سازنده و جذب استادان مبرز از دستگاه قضا در واحد مشکین‌شهر را تبلور افزایش بیش از پیش فرهنگ حقوق شهروندی در منطقه دانست.

جهان‌بین، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کاربردی در این زمینه را به فراخور نیاز سطح جامعه اساسی‌ترین مکمل برای تحصیل تجربی برشمرد.

مأموریت دانشگاه آزاد مشکین‌شهر برای راه‌اندازی سرای کشاورزی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با حضور در واحد مشکین‌شهر و دیدار چهره به چهره با استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه از نزدیک در جریان نحوه اداره امور واحد قرار گرفت.

جهان‌بین با بررسی امکانات و تجهیزات دانشگاه حفظ و نگهداری هرچه بهتر و بیش از پیش، امکانات دانشگاه را در ارائه خدمات بهتر و در شأن دانشگاه و دانشجو را از مهم‌ترین ضروریات بیان کرد.

وی با اشاره به نوع فعالیت استادان و مأموریت سازمانی، نقش اعضای هیئت علمی را در توسعه کمّی و کیفی واحد‌ها اساسی‌ترین مسئله برشمرد و به همکاری و فعالیت‌های هرچه بهتر آنان در امور پژوهش، فناوری و دانش‌بنیان تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته