دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد؛

دوره آموزشی تشکیلاتی تحلیلگر برگزار می‌شود

دوره آموزشی تشکیلاتی تحلیلگر برگزار می‌شود
دوره آموزشی تشکیلاتی تحلیلگر با محوریت آموزش مهارت‌های تشکیلاتی در روز‌های ۲۲ لغایت ۲۴ اردیبهشت در اردوگاه سیدالشهدا (ع) آبعلی برگزار می‌شود.
کد خبر : 910494

محمدمهدی نوینی فرد دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: دوره آموزشی تشکیلاتی تحلیلگر با محوریت آموزش مهارتهای تشکیلاتی، بررسی ابعاد مختلف عملیات وعده صادق، مطالبه گری در نگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، هوش مصنوعی و رسانه های جمعی و تشکیلات دانشجویی در نگاه رهبر معظم انقلاب در روزهای ۲۲ لغایت ۲۴ اردیبهشت در اردوگاه سیدالشهدا(ع) آبعلی برگزار می شود.

نوینی فرد افزود: با توجه به اینکه اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان پیرو دستورات مقام معظم رهبری میباشد ، در این دوره هدف اتحادیه مجنع اسلامی آموزش های رسانه ای به دانشجویان و آشنایی با کارهای رسانه ای میباشد که یکی از مهترین نیازهای کنونی جامعه میباشند.

وی ادامه داد: عملیات سپاه که با رمز «یا رسول‌الله (ص)» انجام شد از جهاتِ مختلف نظامی و عملیاتی، منحصربه‌فرد محسوب می‌شد و بار دیگر به صهیونیست‌ها و حامیان آنها ثابت کرد که عبور از خطوط قرمز ایران، هزینه‌های سنگینی در پی خواهد داشت و هر اقدامی که علیه ایران می‌کنند در واقع میخی است که بر تابوت خود می‌زنند و روند زوال و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را تسریع می‌بخشند.

دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: بررسی ویژگی‌ها و چگونگی انجام عملیات علیه رژیم صهیونیستی یکی از مهمترین هدف های دوره آموزشی تشکیلاتی تحلیلگر است که دانشجویان تا این اقدام مهم و بزرگ آشنا شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته