دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1403 - 14:17

ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد

ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه امروز ضمن رد ادعاهای بی‌اساس آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری به دولت این کشور توصیه کرد به جای اتهام‌زنی‌های بی‌اساس به حمایت‌های تسلیحاتی و نظامی خود از رژیم صهیونیستی خاتمه دهد.
کد خبر : 907804

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ماه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را به ادعای فعالیت‌های سایبری تحریم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی به دولت آمریکا توصیه کرد به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری کرده و مسؤولانه رفتار کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته