دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران

کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف حدود ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در محدوده شهرستان ری خبرداد.
کد خبر : 906545

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به کشف پنج تن خشکبار قاچاق در شهر ری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی خشکبار قاچاق شدند. رسیدگی به این پرونده درپی شناسایی محل دقیق کالای قاچاق به دست آمد و در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که مالک یک انباری در محدوده خیابان ری اقدام به انتقال خشکبار قاچاق از شهر‌های جنوبی کشور به این مکان کرده است.

وی ادامه داد: با شناسایی محل دپوی خشکبار قاچاق در این انباری نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و مجوز‌های لازم اخذ شد، گفت: در ادامه تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ وارد عمل شده و در بازرسی از این محل ۱۱۰ کیسه ۴۵ کیلوگرمی و در مجموع چهار تن و ۹۵۰  کیلوگرم مغز بادام درختی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

افشاری با بیان اینکه انبار مذکور با دستور قضائی پلمب شد، گفت: محموله قاچاق که کارشناسان ارزش ریالی آن را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تحویل سازمان اموال تملیکی تهران شد. همچنین در این خصوص یک متهم نیز دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته