دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1403 - 11:54
فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران:

رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، زوال آنها به تعجیل می‌افتد

رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، زوال آنها به تعجیل می‌افتد
امیر سرتیپ حیدری گفت: اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان‌کننده و خردکننده خواهد بود.
کد خبر : 906449

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رژه ارتش که امروز (چهارشنبه) در تهران برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر داشته است؛ ابتدا تغییر در ساختار کلی نیرو با تصویب رهبر معظم انقلاب اسلامی که این نیرو به یک نیروی متحرک، هجومی و واکنش سریع تبدیل شود و اکنون اینچنین نیروی زمینی‌ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده‌ایم.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: نیروی زمینی تسلیحاتی را به کار گرفته است که اکثر آن‌ها در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی با قابلیت هوشمند و دقیق‌زن و دورزن باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین درخصوص عملیات «وعده صادق» گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم‌افزا عمل می‌کنند؛ بنابراین رژیم صهیونیستی بداند که اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان‌کننده و خردکننده خواهد بود.

وی اضافه کرد: ایران با کسی که به خاکش تعدی‌ کند، مماشات نخواهد کرد؛ ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و هشت سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان جنگ یک وجب از خاک کشورمان هم در دست دشمن نماند.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی هم بداند، نیروهای مسلح ما آماده و منتظر هستند که این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته