دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پیامی به دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی؛

ولایتی: جهش تولید نیازمند بستر علمی و فناورانه است

ولایتی: جهش تولید نیازمند بستر علمی و فناورانه است
رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: جهش تولید نیازمند بستر علمی و فناورانه است که نهاد دانشگاه با توجه به ظرفیت‌های خود می‌تواند در تحقق این مهم مشارکت مؤثر داشته باشد.
کد خبر : 904337

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی نوید ادهم، دبیرکل هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم دیدار نوروزی رئیس دانشگاه آزاد با کارکنان این دانشگاه که صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد، پیام دکتر علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی را قرائت کرد.

در متن این پیام آمده است:

در تقارن بهار جان‌ها ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت که یادآور آفرینش الهی و رستاخیز برای مؤمنان و اهل معرفت است خداوند سبحان را حمد و سپاس می‌گوییم سلام و صلوات ما بر پیامبر اکرم (ص) و خاندان پاک‌تر (علیهم السلام) که آینه‌دار نور جمال حضرت حق، جل و علی و معادن زلال معرفت او هستند.

اکنون که بر خوان گسترده ضیافت الهی میهمانیم، ان‌شاء‌الله مشرف به عنایت حضرت ولی‌عصر، ارواحنا له الفداء هستیم، شایسته است از امام راحل (ره) و شهدای سربلند انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مقاومت شهدای مظلوم غزه و سرداران شهید در حمله اخیر رژیم جنایتکار صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق یاد کنیم و ضمن تجدید پیمان با ایشان در تداوم راه شریفشان، از آن ارواح پاک و پرفتوح طلب شفاعت و استعانت در محضر خداوند متعال کنیم.

مشارکت مردم شریف ایران در انتخابات تجلی اقتدار و وحدت ملی است

سرزمین برادران و خواهران مظلوم فلسطینی ما دستخوش ایلغار و تاخت و تاز بی‌مهابا و خصمانه صهیونیست‌ها و حامیان بی‌شرم آنها به سرکردگی آمریکای جنایتکار است، ۱۴۰۳ را در شرایطی آغاز کردیم که هر روز هزاران زن و کودک بی‌پناه به دست این جنایتکاران به خاک و خون کشیده می‌شوند.

امروزه عموم جهانیان اعم از مسلمان و غیر مسلمان به اقدامات نفرت‌انگیز صهیونیسم معترض هستند. محکومیت اخیر رژیم صهیونیستی در شورای امنیت حکایتگر انزجار عمومی جهانیان از اقدامات این رژیم اشغالگر است و از معدود مواردی است که اقدامات صهیونیست‌های تجاوزگر در مجامع بین‌المللی محکوم شده است. در این میان ایرانیان که در دل در گرو اسلام دارند با رهبری قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی توانسته‌اند پیشاپیش امت اسلامی گام‌های بلندی بردارند.

مشارکت مردم شریف ایران در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی به‌رغم همه تبلیغات سهمگین دشمنان در مأیوس کردن آنان از شرکت در انتخابات تجلی اقتدار و وحدت ملی بی نتیجه ماند. روزه‌داری در ماه مبارک رمضان حضور در مساجد و مشارکت گسترده در هیئت مذهبی در شب‌های قدر و مراسم عزاداری شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) هم‌زمان با گرامیداشت میراث فرهنگی و تمدنی ایرانیان نوروز باستانی نشانی دیگر بر تعلق خاطر مردم بصیر و فهیم ایران به هویت یکپارچه اسلامی و ایرانی و تمسک به اهل بیت (علیهم السلام) است.

جهش تولید نیازمند بستر علمی و فناورانه است

رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، دامت برکاته، در پیام نوروزی خود شعار ۱۴۰۳ را جهش تولید با مشارکت مردم مقرر فرمودند و برنامه‌ریزان و صاحب‌نظران را به مداقه و فعالیت در پیشبرد این شعار فراخوانده‌اند. جهش تولید نیازمند بستر علمی و فناورانه است که نهاد دانشگاه با توجه به ظرفیت‌های خود می‌تواند در تحقق این مهم مشارکت مؤثر داشته باشد.

دانشگاه آزاد باید در ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به ایران و مسلمانان جهان پیشگام باشد

دانشگاه آزاد اسلامی که از سرمایه‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی است، با حسن تدبیر ریاست دانشگاه و تلاش قابل تقدیر یکایک شما هر چند در سال‌های اخیر گام‌های مهمی در ارتقای علمی و تعمیق اعتماد و افزایش مقبولیت اجتماعی برداشته است؛ اما تا رسیدن به قله مطلوب فاصله دارد که باید با صبر و متانت و تلاش علمی و آگاهانه این مسیر را طی کند.

مردم ایران و جهان اسلام انتظار دارند همان‌گونه که مجاهدین فی سبیل الله برای اعتلای کلمه حق در اقصای عالم جان پر کف ایستاده‌اند و هر روز گام‌های بلندی در جهت تسخیر سنگر‌های غارتگران در خیم صفت بین‌المللی که در رأس آنها آمریکا است بر می‌دارند، اصحاب علم و معرفت هم دوشادوش مجاهدان راه خدا با ابزار دانش و فناوری به پیکار خصم بشتابند و تحقق وعده الهی در رفع ظلم و استیلای کلمه حق را شاهد باشند.

 امید دوستان در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی این است که این دانشگاه در ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به مردم شریف ایران و مسلمانان جهان پیشگام باشد.

مدیران و برنامه‌ریزان دانشگاه را در ایفای سهم و نقش خود در تحقق شعار سال به اندیشه‌ورزی و کار خستگی‌ناپذیر دعوت می‌کنم و برای مدیران خدوم اساتید دانشمند و فرهیخته کارکنان زحمتکش و دانشجویان ساعی این دانشگاه آرزوی توفیق روزافزون دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته