دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 اسفند 1402 - 11:46

پژوهش و فناوری پیشران رشد و توسعه جامعه

پژوهش و فناوری پیشران رشد و توسعه جامعه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس تأکید کرد که پژوهش و فناوری پیشران رشد و توسعه دانشگاه‌ها و جوامع توسعه یافته بوده و نباید محدود به روز پژوهش یا هفته خاصی باشد.
کد خبر : 901904

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با معرفی و تجلیل از پژوهشگران برگزیده سال و تبیین سیاست‌های راهبردی و برنامه‌های پژوهشی با هدف دستیابی به توسعه فعالیت‌های پژوهشی، توجه سرمایه‌های فکری، مراسم تقدیر از استادان پژوهشگر برتر از فروردین تا پایان سال ۱۴۰۲ در محل سالن شورا دفتر ریاست واحد قدس برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در این زمینه به خبرنگار آنا گفت‌: پژوهش و فناوری پیشران رشد و توسعه دانشگاه‌ها و جوامع توسعه یافته و هفته پژوهش نباید محدود به روز پژوهش یا هفته خاصی باشد؛ بنابراین پژوهشگران باید در مقاطع و زمان‌های مختلف به تناسب فعالیت و موفقیت در حوزه علمی و عملی مورد ارزیابی و تقدیر قرار بگیرند.

حامد افشاری با اشاره به فعال بودن استادان هیئت علمی دانشگاه با بررسی تعداد سخنرانی، کرسی‌های نظریه‌پردازی و کارگاه‌های آموزشی، اجرای رویداد‌های فناورانه در دانشکده‌ها، اجرای فعالیت‌های تحقیقاتی در واحد‌های پژوهشی دانشگاه، فعالیت‌های علمی و عملی نوآورانه و همچنین فعال بودن اعضای هیئت علمی در حوزه‌های مختلف از جمله بخش ارتباط با صنعت و فناوری، از استادان شاخص دانشگاه شهرقدس براساس معرفی علی محمدی ترکاشوند سرپرست معاونت پژوهش و فناوری تقدیر کرد.

وی از محمد صبری در بخش فناور برتر دانشکده فنی و مهندسی، حمید مظفری پژوهشگر برتر و برگزیده دانشکده کشاورزی، کمال جوانمرد پژوهشگر برتر و برگزیده دانشکده علوم انسانی، پیام بهزادی پژوهشگر برتر و برگزیده دانشکده علوم پایه، مریم مصلحی شاد پژوهشگر برتر و برگزیده واحد صفادشت با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته