دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1402 - 11:39

دو بانوی ایرانی سرداور و مدیر مسابقات قهرمانی تنیس روی میز بزرگسالان آسیا

دو بانوی ایرانی سرداور و مدیر مسابقات قهرمانی تنیس روی میز بزرگسالان آسیا
سیمین رضایی به عنوان سرداور و نصیبه دلیر هروی به عنوان کمک مدیر مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان قهرمانی آسیا در قزاقستان انتخاب شدند.
کد خبر : 901185

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اعلام کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا ATTU ، دو داور بلوبچ تنیس روی میز کشورمان به عنوان سرداور و کمک مدیر مسابقات ، مسئولیت اجرایی و برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان را برعهده خواهند داشت.

سیمین رضایی که سابقه قضاوت در رویدادهایی مانند المپیک و قهرمانی جهان را در کارنامه دارد به عنوان سرداور بین المللی کشورمان در مهمترین رویداد آسیایی تنیس روی میز قاره کهن به عنوان سرداور حضور پیدا خواهد کرد.

همچنین نصیبه دلیر هروی ، داور بلوبچ و موفق تنیس روی میز کشورمان که در رویدادهای مهمی نظیر، قهرمانی جهان، بازی های آسیایی و قهرمانی آسیا سابقه قضاوت را دارد ، در این مسابقات به عنوان کمک مدیر مسابقات ایفای نقش خواهد کرد.

همچنین از سوی کنفدراسیون آسیا، دلیر هروی به عنوان مدیر مسابقات انتخابی غرب آسیا در سلیمانیه عراق و همچنین مدیر مسابقات انتخابی جوانان غرب آسیا که به میزبانی عراق برگزار میشود انتخاب شد.

رقابت های تنیس روی میز قهرمانی بزرگسالان آسیا در دو بخش آقایان و بانوان از ۱۴ تا ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳ به میزبانی آستانه قزاقستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته