دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1402 - 11:43

بررسی اقدامات آینده گروه کشوری محیط‌زیست در دانشگاه آزاد

بررسی اقدامات آینده گروه کشوری محیط‌زیست در دانشگاه آزاد
اقدامات پیش روی گروه کشوری محیط‌زیست در سال آینده با برگزاری نشست هم‌اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس بررسی شد.
کد خبر : 898778

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشکدگان فرهنگ و تمدن معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری مدیران گروه کشوری محیط‌زیست، نخستین نشست سراسری مدیران گروه‌های محیط‌زیست واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس برگزار می‌کند.

این نشست به مدت دو روز با برگزاری پنل‌های تخصصی آغاز به کار کرده و با برگزاری یک نشست هم‌اندیشی با حضور مسئولان دانشگاه و مسئولان سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور ۹ اسفند ۱۴۰۲ به کار خود پایان خواهد داد.

بررسی اقدامات آینده گروه کشوری محیط‌زیست در دانشگاه آزاد

هدف از برگزاری این نشست بررسی مسائل و چالش‌های آموزشی پژوهشی دانشجویان و استادان گروه‌های محیط‌زیست در دانشگاه آزاد اسلامی بوده؛ هم‌اندیشی درباره شناسایی فرصت‌ها و ایجاد مزیت‌های تحصیل در رشته‌های محیط‌زیست در دانشگاه آزاد و نحوه ایفای نقش فعال در چارچوب راهبرد‌های کلان کشور از دیگر محور‌های برگزاری این هم‌اندیشی است.

این نشست به مدت دو روز برگزار می‌شود و مجموعه پیشنهاد‌ها و برنامه‌های مورد نظر مدیران گروه‌ها و استادان محیط‌زیست در روز دوم در حضور مسئولان دانشگاه ارائه خواهد شد. برنامه‌ها و طرح‌های مورد بحث در این نشست به‌عنوان اقدامات پیش روی گروه کشوری محیط‌زیست در سال آینده پیگیری می‌شود و نتایج آن در گردهمایی‌ها و نشست‌های بعدی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته