دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1402 - 20:33

گام بلند دانشگاه آزاد شهرقدس برای اشتغالزایی و ترویج کارآفرینی بین دانشجویان

گام بلند دانشگاه آزاد شهرقدس برای اشتغالزایی و ترویج کارآفرینی بین دانشجویان
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت در تعامل با صاحبان بنگاه‌های اقتصادی و عرصه کسب و کار گام بلندی را برای کارآفرینی و اشتغالزایی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه برداشت.
کد خبر : 897992

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم‌اندیشی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت با نماینده بانک توسعه، تعاون و صندوق کارآفرینی امید به‌منظور ایجاد اشتغال دانشجویان فارغ‌التحصیل و اجرای طرح پویش در محل سالن کنفرانس دانشکده علوم پایه این دانشگاه برگزار شد.

این نشست هم‌اندیشی با صاحبان بنگاه‌های اقتصادی در عرصه کسب و کار با محور بررسی راهکارهای تعامل دانشگاه با صاحبان صنایع و صندوق‌های سرمایه‌گذاری به منظورایجاد رویداد اشتغال و کارآفرینی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت با بیان این مطلب به خبرنگار آنا گفت: جلسه مفیدی با مسئولان اداره کار، بانک توسعه و تعاون و صندوق کارآفرینی امید و حوزه فنی و حرفه‌ای تشکیل شد و درصددیم رویداد‌ها و مسابقاتی در حوزه اشتغال و کارآفرینی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان داشته باشیم و برنامه‌های تنظیم شده را در آینده نزدیک اجرایی خواهیم کرد.

گام بلند دانشگاه آزاد شهرقدس برای اشتغالزایی و ترویج کارآفرینی بین دانشجویان

حامد افشاری مطرح کرد: یکی از اهداف ما از برگزاری چنین جلساتی برپایی رویداد بزرگ کارآفرینی، اشتغال و ایجاد کسب و کار‌های جدید است.

مدیر ارزیابی طرح‌های صندوق کارآفرینی امید هم به خبرنگار آنا عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید در خدمت دانشگاه و اشتغال‌زایی پایدار بین نسل جوان بوده و با رویکرد حمایت مالی و غیرمالی از نسل جوان آماده ارائه خدمات و سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح و ایده‌های دانشجویان فناور و نخبه است.

احمد مرآتی نماینده بانک توسعه و تعاون هم ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت اجتماعی بسیاری از دستگاه‌های اجرایی را به عهده گرفته و دغدغه‌ها و چالش‌هایی که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در زمینه اشتغال دارند را مرتفع کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته