دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سوال مهم از بیرانوند؛ آیا او توانایی دارد تا آخر فصل مصاحبه نکند؟!

سوال مهم از بیرانوند؛ آیا او توانایی دارد تا آخر فصل مصاحبه نکند؟!
علیرضا بیرانوند روز‌های سخت و پر التهابی را پشت سر می‌گذارد و با خود تصمیم گرفته تا پایان فصل مصاحبه نکند اما تجربه نشان داده وی زیاد به این موضوع اعتقاد ندارد.
کد خبر : 897105

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیرانوند که در جام ملت‌های آسیا روز‌های پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته بود در مجموع نتوانست در قطر انتظارات را برآورده کند. بعد از آن او درگیر ماجرای کلاهبرداری یک شرکت عرضه موبایل شد و به هر حال آنجا هم نامش بر سر زبان‌ها افتاد. سنگربان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که خیلی‌ها او را با فاصله بهترین دروازه‌بان ایران می‌دانند، پیرو همین اتفاقات در اراک یک گل بد و عجیب خورد. گلی که مشابه آن را در نیم فصل اول از ذوب آهن اصفهان هم در ورزشگاه آزادی تهران دریافت کرده بود.

بیرانوند بعد از این اتفاق تصمیم گرفت دیگر مصاحبه نکند و صراحتاً تاکید کرد که تا پایان فصل تمام تمرکزش را روی کارش می‌گذارد و هرگز مصاحبه نمی‌کند، اما همه آنهایی که این دروازه‌بان خوش قلب را می‌شناسند خوب می‌دانند که علی بیرو نمی‌تواند در این رابطه خیلی تحمل کند و هیچ بعید نیست که یا بعد از یک بازی خوب مصاحبه کند و یا حداقل در فضای مجازی فعالیت‌هایی را داشته باشد.

بیرانوند در شرایطی قرار گرفته که دوباره باید ثابت کند بهترین دروازه‌بان ایران است و در جام جهانی بار دیگر می‌تواند پیراهن شماره یک تیم ملی ایران را بر تن کند. بسیاری از کارشناسان عقیده دارند مشکل بزرگ بیرانوند در پرسپولیس این است که رقیب جدی و حتی نیمه جدی ندارد و همین مسئله روی کارش تاثیر منفی گذاشته است. او دروازه‌بانی است که با عزم و اراده بسیار خودش را بالا کشید و تبدیل به دروازه‌بان اصلی تیم ملی در دو جام جهانی شد هرچند که یک مصدومیت بد موقع در بازی با انگلیس باعث دوری اش از دروازه تیم ملی در بازی با ولز هم شد.

بیرانوند می‌داند که در همین یک ماه آینده به پرسپولیس بازی‌های مهمی با تیم‌هایی، چون تراکتور و استقلال دارد و در این میادین می‌تواند بار دیگر خودش را ثابت کند، اما سوال اینجاست که آیا او توانایی کنترل یک سری از حواشی و مصاحبه نکردن را دارد؟ با گذشت زمان پاسخ این سوال مهم را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته