دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرآیند اجرایی ساخت استادسرای دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد

فرآیند اجرایی ساخت استادسرای دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد
الحاقیه قرارداد احداث، تجهیز و نگهداری استادسرای دانشگاه صنعتی شریف به‌منظور آمادگی و شروع فرآیندهای اجرایی پروژه به امضا رسید.
کد خبر : 896433

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ابتدای جلسه هیئت رئیسه دانشگاه الحاقیه قرارداد تحقق نیت خیرخواهانه برای احداث، تجهیز و نگهداری استادسرای دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید.

این جلسه با حضور سید عباس موسوی؛ سرپرست دانشگاه، سید ولی‌اله فاطمی اردکانی (فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر در مقاطع کارشناسی و ارشد دانشگاه شریف)؛ خیر و تامین کننده منابع مالی طرح، مهندس حاج‌رسولی‌ها؛ عضو هیئت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه و سایر اعضای هیئت رئیسه و جمعی از مدیران دانشگاه تشکیل شد.

محل تاسیس ساختمان استادسرا در پونک واقع است و پس از ساخت با عنوان «ساختمان فاطمی اردکانی» به بهره‌برداری خواهد رسید. قرارداد اولیه این استادسرا همزمان با عید غدیر به امضا رسیده بود و در چند ماه گذشته تخریب اولیه ساختمان‌های موجود و دریافت مجوز‌های لازم از شهرداری انجام شده است. الحاقیه حاضر با هدف مشخص شدن برخی جزییات و آمادگی برای شروع فرآیند‌های اجرایی پروژه به امضا رسید.

ساختمان استادسرا دارای ۶ طبقه است که ۵ طبقه آن هر یک شامل ۶ واحد با مساحت‌های ۶۹ تا ۹۷ متر مربع است و یک طبقه شامل تعدادی سوئیت به عنوان استادسرای موقت است. همچنین فضا‌های مکمل به صورت فضای مطالعه، فضای مناسب برای شرکت در کلاس یا جلسه مجازی، اتاق ورزش، فضای بازی کودکان و پارکینگ به تعداد مناسب پیش‌بینی شده است.

دانشگاه صنعتی شریف با ساخت و راه‌اندازی این واحد‌ها سعی دارد تا در راستای تامین منزل مسکونی مناسب برای استادیاران جوان در سال‌های ابتدایی همکاری‌شان با دانشگاه گامی موثر بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته