دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
توکلی‌زاده در گفت‌وگو با آنا تأکید کرد:

روند بکارگیری کودکان در شهرداری باید کاهش پیدا کند

روند بکارگیری کودکان در شهرداری باید کاهش پیدا کند
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: ما باید روند بکارگیری کودکان در شهرداری توسط پیمانکاران را به مرور کاهش بدهیم و به حد مدیریت برسانیم و ان شاالله بتوانیم اجرایی شدن این امر مهم را محقق کرده و کودکان را از این چرخه حذف کنیم.
کد خبر : 895340

محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: در اَبَر اپلیکیشنی که با نام «شهرزاد» در حوزه پسماند رونمایی و به کار گرفته شده است، «نوماند» به عنوان زیر مجموعه این نرم افزار کمکی است که به مرور به کارگیری کودکان را از چرخه کار خدمات شهری شهرداری خارج کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا وعده‌ای که از طرف وی و علیرضا زاکانی شهردار تهران، درباره حذف استخدام کودکان از شهرداری و بسته شدن پرونده بکارگیری کودکان توسط پیمانکاران این مجموعه تا پایان امسال مطرح بود، محقق می‌شود یا خیر، تصریح کرد: انجام این کارها گام به گام است و در واقع همانطور که خود شما که خبرنگار حوزه آسیب‌های اجتماعی هستید و می‌دانید چنین وعده‌ای وجود ندارد و اگر هم من وعده‌ای از تمام شدن و بسته شدن پرونده این موضوع داده‌ام همین الان اصلاح می‌کنم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ما باید روند بکارگیری کودکان در شهرداری توسط پیمانکاران را به مرور کاهش بدهیم و به حد مدیریت برسانیم و ان شاالله بتوانیم اجرایی شدن این امر مهم را محقق کنیم.

گفتنی است توکلی زاده در تاریخ هفدهم آبان ماه و در جریان حضور یک کودک ۱۳ ساله با لباس پاکبانی شهرداری تهران در اجرای مراسمی که از سوی شهرداری منطقه ۲۱ برگزار شده بود، در مورد خاتمه دادن به کار کودکان در خدمات شهری شهرداری تهران سخن گفته بود.(اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته