دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حاج علی‌اکبری: بصیرت دانش‌آموزان می‌تواند امکان تماشای قله‌های بزرگ را فراهم کند

حاج علی‌اکبری: بصیرت دانش‌آموزان می‌تواند امکان تماشای قله‌های بزرگ را فراهم کند
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دشورای‌ها و عملیات سنگین ادراکی از دوران ستم‌شاهی جلوی تماشای قله‌های بزرگ را گرفته است؛ اما بصیرت و عمق نگاه دانش‌آموزان می‌تواند این غبار مه‌آلود را کنار بزند و دستاورد بزرگ را نگهداری کنند.
کد خبر : 894498

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب که پیش از ظهر امروز در دبیرستان دخترانه فرهنگ برگزار شد، گفت: افتخار حضور در مدرسه فرهنگ را داریم و یاد شهید مرادی را گرامی می‌داریم که این مدرسه در محیط پرنور نام ایشان حضور داشته و منشا اثر بوده است. انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ابتکار بسیار خوبی داشتند و امیدواریم هر سال پررونق‌تر پیش برود. شما امروز تاثیر روشن شهید بزرگوار را می‌بینید که تبدیل به یک معلم اثرگذار شد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در افتتاحیه دوازدهمین دوره نمایشگاه ارائه خوبی داشتند و این نمایشگاه بسیار سرزنده و صمیمانه بود.

علی‌اکبری با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه تولیدی خود دانش‌آموزان و مدرسه بود، اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از بهترین‌ها بود، ارائه‌ها بسیار بااحساس انجام شد و نشان‌دهنده این است که دانش‌آموزان بسیار خوب مطالعه کرده‌اند و باور خودشان را روایت می‌کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ضمن تشکر از مدیر، معلمان و کادر مدرسه بیان کرد: این نمایشگاه یک حال خوب با یاد شهید فائزه رحیمی ارجمند داشت که از لحظه ورود به نمایشگاه نام و یاد ایشان را در مدرسه دیدیم.

علی‌اکبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی جریان دارد و بزرگترین و باشکوه ترین رخداد ملت ماست، ادامه داد: این جریان توانست برای ملت عزیز ما هویت برجسته همراه داشته باشد و نه‌تنها برای ملت ما تولد دوباره بود، بلکه برای منطقه نیز الهام‌بخش بود. این جریان ما را به نقطه بیداری دعوت کرد و صدای انقلاب اسلامی را از اقصی نقاط کشور می‌شنویم.

علی‌اکبری با بیان اینکه پژواک صدای ملت ایران در سراسر جهان شنیده می‌شود، اظهار کرد: خدا را شاکریم که ایرانی هستیم، مسلمانیم و قرآن را داریم. خداوند استعدادهای انسانی، طبیعی و موقعیت‌های طبیعی به ایران داده است تا به سرعت پیشرفت را پشت سر بگذارد و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم.

نماینده رهبری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه هم‌اکنون در جهان شاهد هستیم که آرمان فلسطین گسترش یافته است، عنوان کرد: دشورای‌ها و عملیات سنگین ادراکی از دوران ستم‌شاهی جلوی تماشای قله‌های بزرگ را گرفته است؛ اما بصیرت و عمق نگاه دانش‌آموزان با مطالعه می‌تواند این غبار مه‌آلود را کنار بزند و دستاورد بزرگ شهدا را نگهداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته