دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فراخوان بیستمین «جشن تصویر سال» منتشر شد

فراخوان بیستمین «جشن تصویر سال» منتشر شد
بیستمین دوره «جشن تصویر سال» با مرور آثار تصویری و فیلم‌های ۲۰ سال گذشته در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
کد خبر : 892193

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیستمین دوره‌ تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از یکم تا هجدهم اسفندماه امسال همچون دوره‌های گذشته با در اختیار داشتن تمامی فضاهای نمایشگاهی و نمایش فیلم خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

ویژگی اصلی بیستمین دوره، مرور آثار ارایه‌ شده در بیست سال گذشته (منتخبی از آثار چاپی عکاسی، گرافیک و کاریکاتور در گالری‌ها و نیز نمایش فیلم‌های برنده جایزه و منتخبی از فیلم‌های شاخص ارائه شده در دوره‌های پیشین جشنواره فیلم تصویر) است.

در فراخوان بیستمین دوره «جشن تصویر سال» آمده است: «... و سرانجام «تصویر سال ۲۰» مرور آثار تصویری و فیلم‌های ۲۰ سال گذشته؛ به احترام و اعتبار عدد «۲۰»، امسال در بیستمین دوره تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر درصددیم به‌ جای انتشار فراخوان همیشگی سال‌های گذشته، مروری داشته باشیم به آثار عکاسی، پوستر، کاریکاتور و فیلم‌های ارائه شده در بیست دوره نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر.

مرور ویژه‌ای که بدون شک، هم به‌ لحاظ تاریخ هنرهای تصویری در ایران و هم به‌علت جذابیت و امکانات آموزشی نمایشگاهی و نیز کیفیت میزگردهای نقد و بررسی آثار منتخب، قطعا میعادگاه خاص اهالی فرهنگ و هنر خواهد بود.»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته