دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار حسینی در گفت‌وگو با آنا:

ساماندهی خودروهای پلاک شهرستان که در تهران تردد می‌کنند

ساماندهی خودروهای پلاک شهرستان که در تهران تردد می‌کنند
فرمانده پلیس راهور فراجا گفت: باید ساز و کاری را ایجاد کنیم تا شاید بتوانیم این خودروهایی که با پلاک خودروی شهرستان در تهران مشغول به کار بوده و در اینجا تردد دارند را به نوعی ساماندهی کنیم.
کد خبر : 891765

سردار سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،اظهار کرد: ما  در پلیس راهور مرحله به مرحله طرح‌ها و برنامه‌های انضباط بخشی خود در حوزه ترافیکی را در شهر تهران جلو می‌بریم.

وی در واکنش به تخلفات خودروهای پلاک شهرستان در شهر تهران، بازدارنده نبودن جرائم فعلی در ابن خصوص و برنامه پلیس برای برخورد با این قبیل تخلفات، تصریح کرد: با این مواردی که مطرح شد موافقم و بر طبق دستورالعمل و طرح ملی تعویض پلاک، از روز اول قاعده بر این بوده است که هر کسی پلاک خودروی خود را به نمره همان شهری که در آن سکونت دارد، تغییر بدهد و رفتار فعلی رانندگانی که در تهران با پلاک شهرستان به کارهایی چون تاکسی اینترنتی و ... اشتغال دارند با دستورالعمل فوق مغایر است.

سردار حسینی همچنین با اشاره به اینکه بر اساس قانون می‌توانیم با خودروهای پلاک شهرستان که به نوعی در شهر تهران کار می‌کنند، برخورد و از تردد آن‌ها در پایتخت جلوگیری کنیم، خاطرنشان کرد: علاوه بر این که می‌توانیم در چارچوب قانون با خودروهای فوق برخود داسته باشیم اما به خب نظر می‌رسد این کار نیاز به تفکر بیشتر دارد و نباید کاری انجام دهیم که منجر به ایجاد التهاب در جامعه شود.

وی در ادامه یادآور شد: اغلب رانندگانی که با خودروهایی که پلاک آن‌ها پلاکی غیر از شهر تهران است، کسانی هستند که به دلیل فشارهای معیشتی و برای کار به این کارها روی آورده‌اند و به نظرم نقش سایر دستگاه‌ها در این ساماندهی بسیار مهم است.

فرمانده پلیس راهور فراجا اضافه کرد: باید ساز و کاری را ایجاد کنیم تا شاید بتوانیم این خودروهایی که با پلاک خودروی شهرستان در تهران مشغول به کار بوده و در اینجا تردد دارند را به نوعی ساماندهی کنیم.

سردار حسینی تاکید کرد: آمار نسبی از تردد و تعداد خودروهای پلاک شهرستان در شهر تهران وجود دارد و بر اساس تردد شمار مشخص است که چه تعداد از این خودروها شبانه روز در تهران تردد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی این قبیل خودروها بخشی از حوادث ترافیکی در شهر تهران را کاهش می‌دهد و از طرفی به نظم دهی در حوزه ترافیک پایتخت، کمک قابل توجهی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته