دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اردبیلی در گفت‌وگو با آنا خبر داد:

به دنبال فضایابی بیشتر، برای فروش محصولات زنان سرپرست خانوار هستیم

به دنبال فضایابی بیشتر، برای فروش محصولات زنان سرپرست خانوار هستیم
مشاور امور بانوان شهرداری تهران گفت: ما در صدد هستیم تا فضاهای هر چه بیشتری را برای عرضه و فروش محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار در شهر تهران ایجاد کنیم تا این افراد به درآمد بهتری برسند.
کد خبر : 890887

مریم اردبیلی مشاور امور بانوان شهرداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: برای توانمندتر شدن هر چه بیشتر زنان سرپرست خانوار، به دنبال ایجاد فضا و غرفه‌ای در سطح میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران برای فروش محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار هستیم تا دغدغه‌های زنان تحت پوشش شهرداری را تا جای ممکن کاهش بدهیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در حال طراحی غرفه‌های مورد نظر در میادین میوه و تره‌بار هستیم و تعدد و تکثر این غرفه‌ها و ایجاد فضایی برای فروش محصولات زنان سرپرست خانوار برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مشاور امور بانوان شهرداری تهران خاطرنشان کرد: غرفه‌ها پس از طراحی و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار خواهند گرفت و به مرور نسبت به افزایش این غرفه‌ها اقدام خواهیم کرد.

اردبیلی در ادامه اضافه کرد: پس از توانمندتر شدن زنان سرپرست خانواری که محصولات تولیدی خود را در غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار شهرداری به فروش می‌رسانند، به مرور درصدی از آن‌ها بابت فضایی که در اختیارشان قرار داده می‌شود، دریافت خواهد شد.

وی تاکید کرد: بسیاری از زنان سرپرست خانوار صاحب حرفه و هنری هستند که می‌توانند از آن کسب درآمد کنند اما فضایی برای عرضه محصولات خود سراغ ندارند و از طرفی هم شرایط مالی به آن‌ها اجازه اینکه فضایی را اجاره کنند نمی‌دهد و ما به دنبال به وجود آوردن چنین فضایی برای این قبیل از زنان هستیم.

مشاور امور بانوان شهرداری تهران در پایان یادآور شد: ما در صدد هستیم تا فضاهای هر چه بیشتری را برای عرضه و فروش محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار در شهر تهران ایجاد کنیم تا این افراد به درآمد بهتری برسند و به طور کاملا مستقل روی پای خود بایستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته