دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1402 - 23:44

پیام مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی شهادت سردار سیدرضی موسوی

پیام مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی شهادت سردار سیدرضی موسوی
مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن گرامیداشت یاد سردار سیدرضی موسوی، شهادت این سردار شهید را تسلیت گفت.
کد خبر : 887644

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا،مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای شهادت سردار موسوی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ

شهید سید رضی موسوی انسان مؤمن، فداکار، مخلص و مصداق عینی رجال صدقوا بود که عمر  پربرکت خود را صرف مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی برای اعتلای کلمه توحید نمود که نتیجه این مجاهدت موجب به بار نشاندن درخت عدالت، مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم و شجره طیبه و تنومند مقاومت اسلامی در منطقه است و جریان مقاومت و ایستادگی، لرزه بر اندام جهان خوران، مستکبرین و رژیم صهیونیستی وارد ساخته است ،مقاومتی که روز به روز قدرت رزمندگان این مسیر نورانی را بی‌بدیل نموده و ابهت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را در هم کوبیده است.

اخلاص این مجاهد عزیز در کنار شهدای گران‌قدر مقاومت لبنان، سوریه، فلسطین، یمن و... از او  شخصیتی کم‌نظیر و ممتاز پدید آورده بود و نتیجه سال‌ها تلاش و پاداش او کمتر از شهادت برای او متصور نبود.

شهادت این مجاهد فی سبیل الله را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم شریف ایران، خانواده معزز، رزمندگان جبهه مقاومت و همکاران و هم‌سنگران ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

رژیم جنایتکار صهیونیستی که از روی محاسبات غلط و جنون‌آمیز با ترور این شهید گران‌قدر خطای بزرگی مرتکب شد، قطعاً و به‌زودی تاوان آن را خواهد پرداخت و در باتلاق غزه به بن‌بست راهبردی رسیده است و شکست‌های قطعی و پی‌درپی را تجربه خواهد کرد .

بی‌تردید شهادت انسان‌های مخلص و ایثارگر چون این شهید والامقام جریان مقاومت را تقویت و از هر قطره خون او انسان‌های بزرگی به خیل رزمندگان مقاومت خواهند پیوست و نتیجه آن جز سرعت فروپاشی رژیم ظالم ستمگر، کودک کش و  جنایتکار را در بر نخواهد داشت.

شهید سیدرضی سال‌های متوالی در کنار سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابل خصم زبون به مبارزه با صهیونیسم، گروه‌های تکفیری و تروریستی و تقویت جبهه مقاومت پرداخت و شهادت او در سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت، شکست و نابودی دشمن صهیونیستی و عزت و سربلندی بیشتر اسلام و مسلمین و جبهه مقاومت در منطقه را به دنبال خواهد داشت.

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و نام این شهید سرافراز که از فرماندهان مؤثر، شجاع  و فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه بود، به روح مطهر و پرفتوح این سردار شهید درود فرستاده و هم‌نشینی در جوار رحمت حق و شهدای اسلام را مسئلت  می‌نماید  و ادامه راه تمام شهدای جبهه مقاومت به‌خصوص این شهید والامقام را آرزومندیم.

یادش گرامی و راهش مستدام باد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته