دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی:

شهادت «سید رضی موسوی» برای من تداعی روز شهادت پدرم بود

شهادت «سید رضی موسوی» برای من تداعی روز شهادت پدرم بود
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران به شهادت سید رضی موسوی اشاره کرد و گفت: شب گذشته خدمت خانواده شهید رسیدیم و برای من شهادت این شهید بزرگوار تداعی شهادت پدرم بود.
کد خبر : 887235

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در جریان دویست‌وسومین جلسه شورای شهر تهران به شهادت سردار رشید اسلام سید رضی موسوی اشاره کرد و گفت: روز گذشته در ادامه جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، سردار رشید اسلام به فیض شهادت نایل شد که بنده شهادت این سردار رشید اسلام را به خانواده و ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به شهادت سید رضی موسوی در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: قطعا با خون شهدا درخت انقلاب و نظام تنومندتر خواهد شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران ادامه داد: شب گذشته خدمت خانواده شهید سید رضی رسیدیم و برای من مجددا تداعی شهادت پدرم حاج قاسم شد و برای خانواده ایشان آرزوی صبر دارم و دشمنان بدانند که راه این بزرگواران ادامه خواهد داشت.

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران نیز به شهادت سید رضی موسوی اشاره کرد و افزود: شهادت زیبنده چنین افرادی است و جایگاه این شهدا عالی است.

وی گفت: حتما نیروهای ما جای خالی این شهدا را پر خواهند کرد و اسرائیل اشتباه محضی را مرتکب شده و انتقام این شهید و سایر شهدا را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته