دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیرانوند: به جان بچه‌هایم هیچ حرفی به کنعانی زادگان نزدم/ تعهد داده‌ایم تا فینال جام ملت‌ها برویم+فیلم

بیرانوند: به جان بچه‌هایم هیچ حرفی به کنعانی زادگان نزدم  تعهد داده‌ایم تا فینال جام ملت‌ها برویم+فیلم
دروازه‌بان پرسپولیس گفت: تیم ملی و بازیکنان تعهد داده‌ایم به هم که تا فینال برویم و چیزی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد.
کد خبر : 886902

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس بر شمس آذر اظهار کرد: بازی سنگینی امروز داشتیم و شمس آذر نشان داد که غول کش است. ۳ امتیاز امروز به ما در ادامه راه کمک می‌کند. حسین کنعانی را همه بچه های تیم ملی و پرسپولیس دوست دارند.

وی تصریح کرد: به جان بچه‌هایم اگر خبری به گوش ما رسیده بابت ابطال مجوز خودروها حتی به شوخی در رختکن هم به او نگفتیم که چرا گفتی، بچه‌های تیم ملی با مجوز دولت کاری کردند و کسی کار خلاف نکرد، این موضوع حقوقی است و ما نمی توانیم حرف بزنیم. اگر ماشینی وارد شده بازیکنان با هزینه خودشان آورده‌اند. امیدوارم این اتفاقی که برای بازیکنان فوتبال افتاده برای همه ورزشکاران رخ بدهد.

دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: من الان نمی‌توانم در مورد جام ملت‌ها حرف بزنم چون دو بازی دیگر برای پرسپولیس دارم. دم هواداران امروز گرم که در این هوای سرد آمدند و حمایت کردند. علی نعمتی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس است و هواداران هم این را می‌دانند و به روزهای اوجش هم برمی‌گردد. تیم ملی و بازیکنان تعهد داده‌ایم به هم که تا فینال برویم و چیزی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد و اگر تمرکز ما از بین برود بی‌احترامی به مردم است.

فیلم کامل صحبت‌های بیرانوند را در ادامه ببینید: 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته